När ska jag använda BCAA för att få en så bra effekt som möjligt? Ska jag ta det före träningen, under träningen eller efter träningen? Brukar gymma ca 1,5-2timmar om det är nödvändigt att veta.
Jag skulle säga före och efter passet! Vad jag vet finns det inga studier som stöder att proteinsyntesen maximeras om du intar aminosyror under passet.
__________________ Följ min Form:Längd: 184 cm Startvikt: 62.6 kg Nuvarande vikt: 85.5 kg Följ även min resa ur ätstörningen till muskelbyggare i min journal Här
Har väll varit uppe många gånger här på brädan att det är bättre med intag före och efter eller bara efter än att hålla på att små dalta under passet. Sen tycker jag det är onödigt med BCAA när det finns EAA och vassle.
Jag intar hälften under, och resten efter, amagadh so opti!
Har väll varit uppe många gånger här på brädan att det är bättre med intag före och efter eller bara efter än att hålla på att små dalta under passet. Sen tycker jag det är onödigt med BCAA när det finns EAA och vassle.