Vad heter låten som spelas en del på radio just nu som låter som om den vore gjord av Günther and the Sunshinegirls alternativt Dr Alban feat. Kikki Danielssons Papaya Coconut?
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Finns program som lyssnar på en bit och sen föreslår en låt precis som TrackID från Sony Ericsson (Sony).
Ett bra sådant är Soundhound, finns till både iPhone och Android.
Efter cirka en vecka av internetkrigande och deep datamining har jag kommit fram till vad låten heter. Det är Mohombi - Coconut Tree. Så i väntan på att Günther släpper nåt nytt finns denna! Sms:ade till och med 118800 men utan resultat. De tipsade om Sean Pauls nya "She doesn't care" eller nåt. bra låt. Något för alla Kapten Röd-fans.
Efter ytterligare scaning av analoga och digitala media har jag lyckats lokalisera mer somrig kitsch-pop som spelas flitigt på radion just nu. Låten är Baby Alice - Piña Colada Boy. Lyssna och njut.