Citat:
Originally posted by charmed
Näe men skulle vara tråkigt ifall du hadde sagt att det var stora skillnader på fettförbränningen emellan gång/löp men hur som haver. Jag ska på konferens resa till NewYork i slutat av mars ca: 7-10dagar och känner mig inte så laddad att gå på diet där borta. Inte frossa precis men kunna unna mig lite öl och lite god mat på nå resturanger. Hotellet vi ska bo på har tillgång till gym så hade tänkt spendera lite tid där men blir nog inga större fröbrännings pass under den tiden. Hur lång tid ca: tar det för mig efteråt att komma ikapp nivån på BF jag var innan jag for dit?
|
Förutsatt att konferenserna inte ligger extremt tidigt på morgonen så ser jag ett utmärkt tillfälle att ta lite härliga morgonpromenader innan man sätter i sig en all-american breakfast..

På de sättet kommer du hålla förbränningen igång, få frisk luft i någon av New Yorks parker och kan njuta av mat och dryck utan en allt för stor samvetsbelastning. Det rör sig ju ändå inte om mycke mer än en vecka, så förutsatt att du inte ligger på en tävlingsdiet så tycker jag gott du kan unna dig en vecka off!!
BF% tror jag inte kommer röra sig varken upp eller ner i nåt större omfång på den dryga veckan om du inte äter extremt dåligt och mycke!
Mvh
Edit: såg just att Z_bumbi skrivit i stort sett samma sak...