Bästa Läkare/Naprapat/Kiropraktor Stockholm (Hjälp snälla)
Nu e jag trött på alla besvär jag får hela tiden, förstår inte varför allt ska hända mig haha, I början då jag gymade åkte jag på en axelskada i vänster axel. Ca 10 månader sen. Jag har försökt få bort problemet igenom o träna baksida axel mera, samt rehabsövningar som rotator cuff. Känns som detta knappt hjälpt mig alls. Har hållt på ca 6 månader nu med rehab.
Har varit hos 1 naprapat samt 1 kiropraktor och fått övningar samt diagnos "Irritation ac leden" Har inte känt någon bättre efter alla övningar alls. Inte kört axlar, bröst på flera månader heller. Nu börjar jag få ont i nacke/rygg med.
För 3 dagar sen började jag känna en ovanlig smärta i rygg i själva ryggraden, när jag skulle sova kunde jag knappt sova av smärta, nästa dag på morgonen var jag jätte stel och hade sån smärta i ryggen kändes som jag typ brutit ryggen på hälften ungefär alltså överyggen seperat me nedre delen. De e övredelen som gör mest ont, och nu efter 3 dagar har det även hållt i sig ingen förbättring. Men på dagarna när ja rör mig osv går typ smärtan över för de mesta sen när jag sover igen och vaknar på morgonen e den tbx osv.
Nu undrar jag, vem är den bästa Läkare/Naprapat/Kiropraktor för att gå till med dessa besvär? Alltså Axlar/Rygg/Skuldror/Nacke besvär, de känns som de naprapater jag varit hos inte gett mig någon förbättring och jag tycker 500 kr är dyrt då jag studerar just nu och har ont om pengar. E beredd att lägga pengar igen såklart men hoppas denna gången att man får något utav det hela.
Ville ej skriva detta så långt, men de blev det iaf, hoppas någon orkar läsa och ge tips.
P.S Jag kör väldigt strikt när jag tränar, tar hellre låga vikter och kör sakta och strikt, e ej en sån som sitter och pressar höga ostrikt.
Mvh,
Rickard.
Senast redigerad av Gald den 2011-11-27 klockan 19:12.
|