Om jag känner mig för glad så sätter jag den här låten på repeat.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Nu tror jag du kommer få en del skit för detta. Själv är jag ingen direkt fan av Robyn men att kalla något av hennes senaste alster som det sämsta man har hört är väl magstarkt. Finns mcyket som är betydligt sämre oavsett vilken genre man normalt uppskattar.
De kan varken sjunga eller spela. (Gäller för all musik i den här genren.)
Jag får en oerhört stark känsla av obehag när jag hör sånt här.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Senast redigerad av mikaelj den 2011-10-13 klockan 09:14.
Nu tror jag du kommer få en del skit för detta. Själv är jag ingen direkt fan av Robyn men att kalla något av hennes senaste alster som det sämsta man har hört är väl magstarkt. Finns mcyket som är betydligt sämre oavsett vilken genre man normalt uppskattar.
Nej.
Min åsikt är ju såklart högst personlig, men jag lyssnar hellre på flugsurr än Robyn
Jag vet att hon är omåttligt populär i det hon gör dock, all heder!