Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-07-24, 20:39   #1
x9000
Registered User

Reg.datum: Sep 2010
Öka muskelmassa - minska fettet

Jag vill öka i muskelmassa men samtidigt minska i fett, värt att säga är att jag fortfarande växer. Vet inte hur jag ska gå till väga.

Kanske ska jag "deffa" (om man nu kan kalla det så) bort fettet och sedan, när jag är nöjd, börja bygga. Jag är INTE nöjd med mitt utseende just nu så det lockar.

Vad tycker ni?

Mvh
x9000 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 20:47   #2
Crocker
Registered BAWS!

Crockers avatar

Reg.datum: Oct 2009
Låter som en bra idé.
Gammal 2011-07-25, 15:42   #3
ChrisDEFC
Registered User

ChrisDEFCs avatar

Reg.datum: Sep 2007
Min polare hade slöat/fetat på sig lite väl mycket späck och i april bestämmde han sig för att ta tag i det. Han har nu gått ner 11kg och dessutom blivit rejält mycket starkare. Förmodligen mycket tack vare muskelminne då han varit i okej form innan för 3år sen. Men han har tränat tungt. begränsat födan samt gått morgonpromenader typ varje dag (och då rätt långt). Han kör ingen megadiet utan käkar pizza ibland på helgerna och sådär men han tränar å andra sidan endel (2-3styrkepass, nått enstaka löppass samt morgonpromenader typ 1mil om dagen). Det jag vill säga är att du kan bli starkare under deff och du kan träna under deff men då kanske du inte kan ligga riktigt lika lågt i kcal-intag men du kan fortfarande droppa vikt i typ samma takt.
ChrisDEFC är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:49.