För er som inte tror att man kan bli stark/uthållig på en rå vegansk kost
För er andra så skulle det vara roligt att se någon som spelar in sig själv och lägger upp på youtube och gör några av dessa övningar han gör på klippet. Anybody up for the challenge?
Challenge accepted. Undantaget steg-grejen (har ingen stege) och löjlierna med spagat eller split eller vad det nu är, så kan jag fixa film på allt han gör, fast bättre, med mig själv som huvudstjärna innan söndag kväll. Om du äter en riktig hamburgare om jag bevisar det
Edit: om jag inte klarar det så äter jag som en vegan i en hel vecka
Edit2: trots att jag inte alls har tränat på dessa saker, som du kan se i mina journaler
Senast redigerad av Rikard Jansson den 2011-02-25 klockan 23:39.
Hade jag varit tillräckligt hängiven så ser jag inte varför jag inte skulle greja dom där övningarna efter några år. Hans kropp är medel, som bäst. Inget jag skulle vilja ha.
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Var har jag räknat fel?
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Kunde jag ersätta alla träningens effekter med ett piller, skulle jag, och sitta hemma och spela datorspel och äta paj i stället.
Challenge accepted. Undantaget steg-grejen (har ingen stege) och löjlierna med spagat eller split eller vad det nu är, så kan jag fixa film på allt han gör, fast bättre, med mig själv som huvudstjärna innan söndag kväll. Om du äter en riktig hamburgare om jag bevisar det
Hey! Här är det jag som skapar challenge-reglerna. Men jag kan käka 10 bananer i en sittning.
Ser inget speciellt imponerande i videon öht. Inövade kroppsviktsövningar med lågt BF? Man får ju inte se hur många reps han klarar. Var kommer stark in i bilden? Det enda anmärkningsvärdiga var väl att chinsen inte gjordes på stång så utförandet såg förjävligt ut.
Missuppfatta mig inte. Det är något utav mitt mål själv att göra flera av övningarna han gör, ordentligt, och inte bli ett SL-monster eller något då jag strävar efter allround fysik, men videon säger ingenting om kostval i syfte att bygga styrka. Eller något annat för den delen. Förutom kanske att det är mycket lättare än man tror att uppnå? Gissar att han äter tonvis med nötter.
Senast redigerad av vrok den 2011-02-25 klockan 23:42.
Ser inget speciellt imponerande i videon öht. Inövade kroppsviktsövningar med lågt BF? Man får ju inte se hur många reps han klarar. Var kommer stark in i bilden? Det enda anmärkningsvärdiga var väl att chinsen inte gjordes på stång så utförandet såg förjävligt ut.
Missuppfatta mig inte. Det är något utav mitt mål själv att göra flera av övningarna han gör, ordentligt, och inte bli ett SL-monster eller något då jag strävar efter allround fysik, men videon säger ingenting om kostval i syfte att bygga styrka. Eller något annat för den delen. Förutom kanske att det är mycket lättare än man tror att uppnå? Gissar att han äter tonvis med nötter.
De senaste 5 månaderna har han ätit mellan 3-9E% fett som som motsvarar några få nötter (ca 3-10 st) eller 1/4-1/2 avocado om dagen.
Citat:
Hi YogaBrudder, Matthew is my boyfriend, so I see everything he eats. Last year he lived on a 100% Raw Vegan Diet. At the start I used to prapare meals for him from the books "Rainbow Green Live Food Cuisine" by Gabriele Cousins, and "Living on Live Food" by Alissa Cohen. For the last five months he followed Doug Graham's Raw 80-10-10 Raw Food Diet, and he felt absolutely fantastic on it. Matthew doesn't take any supplements because he gets everything he needs from his food and the sun. :-)
Han ser sjuk ut på något sätt. Blir äcklad bara av att kolla på filmen. Får en mycket obehaglig känsla. Är det bara jag eller är det något som inte stämmer med den där killen?