Om man vill få sålt en bil, är det Blocket man ska lägga ut den på då? Har för mig att det fanns nåt som hette Traderamotor, men det är borta nu eller? Har det bytt namn eller finns det bara inte?
Om man vill få sålt en bil, är det Blocket man ska lägga ut den på då? Har för mig att det fanns nåt som hette Traderamotor, men det är borta nu eller? Har det bytt namn eller finns det bara inte?
Den du känner till bäst är nog vad andra också känner till bäst=Mest träffar/visningar.
Blocket är det största och det stället flest tittar på, så lika bra att bara sätta ut annons där. De som ska köpa bil tittar på blocket och andra sidor, inte tvärtom
Skriv en bra annons med bra bilder och lägg till en Begagnat-försäkring. Ingen orkar läsa en wall of text. Jag fick min bil såld på 2 timmar när jag satte ut den förra helgen.
Edit: Lägg ingen tid eller något besvär på strulpellar som ska hålla på och konstra och ha bilen levererad hit eller dit, bara ska få igenom lån osv. Håll inte bilen åt sådana personer en sekund. Gör inte affärer med invandrare.
__________________ Här borde det kanske länkas till en journal?
Citat:
Ursprungligen postat av Tomten
hypokondri + internet = win
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
vill du maximera fettförbränningen skall du sluta äta helt
"Wikipedia är INTE en pålitlig källa"
Senast redigerad av saab900 den 2011-01-04 klockan 17:42.