Känner mig skitdum men måste fråga.
Hur gör jag för att skapa fler kalendrar i den inbyggda kalendern?
Jag vill alltså kunna skapa flera event med olika färger, ska det vara så svårt
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Att se dina utförande är å andra sidan en orgasm för ögonen
Ge det tid, så fort folk har börjat leka färdigt med sina Ipads så kommer nog lite kunskap fram. Kan ju säga att en kompis fick OTROLIGT många samtal om just iPad då hon jobbar på Kundtjänst för en återförsäljare. Verkar vara en klurig fan
Ge det tid, så fort folk har börjat leka färdigt med sina Ipads så kommer nog lite kunskap fram. Kan ju säga att en kompis fick OTROLIGT många samtal om just iPad då hon jobbar på Kundtjänst för en återförsäljare. Verkar vara en klurig fan
Vilken köpte du? 64 med 3G och WiFi?
Har samma problem med iphonen, måste bara vara jag som är korkad för nog borde det gå att få olika färger på olika events....
16 GB då jag ej behöver massa lagringsutrymme, wifi + 3G
Citat:
kortkommandot är ctrl-L i "samma" program på pc, borde vara command+L då på såna dära apple-grejjer? Eller, ah! du har inget tangentbord! Nej då går det nog inte
kortkommandot är ctrl-L i "samma" program på pc, borde vara command+L då på såna dära apple-grejjer? Eller, ah! du har inget tangentbord! Nej då går det nog inte
Som sagt, därför jag allt som oftast hatar kollo
Citat:
nu kan jag inte ipad då jag har droid, men om calender funkar på samma sätt så sätter man inte färgerna själv utan det är färgkoder beroende på vilka calender man synka till.
Ta en exempel
Orange är lokala kalender
Blå är min gmail kalender
Lägger jag till kompisar kalender också blir de andra färger.