2010-11-06, 22:06
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2009
|
Så mycket bättre på TV4
Fy fan vad bra detta programmet är! Kvällens program var ju bra låtar rakt igenom
Pluras logiskt är ju såå bra  September/Petra har inte gjort en enda dåligt framträdande, givna hits!
Visst ere så?
|
|
|
2010-11-06, 22:09
|
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Känns som en del trista artister dock. Kanske andra säsongen får mer aktuella personer att tacka ja. Robyn vore cool där.
|
|
|
2010-11-06, 22:12
|
|
|
Bengt
Reg.datum: Mar 2006
|
Jag tycker valet av artister är helt klockrent!
Det första TV-program jag försökt följa på hur länge som helst.
2010-11-06, 22:14
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Känns som en del trista artister dock. Kanske andra säsongen får mer aktuella personer att tacka ja. Robyn vore cool där.
|
Ähh det är ju det som gör det så bra. Har aldrig lyssnat på Di Leva men i detta programmet har han ju inte gjort ett fel. Om det bara skulle vara 'aktuella' så faller ju hela iden.
|
|
|
2010-11-06, 22:17
|
|
|
Disce aut discede
Reg.datum: Nov 2009
|
Trista artister? :O
Plura, petter, di leva, lasse alla är legender inom sin genre! Klockrent program!
|
|
|
|
2010-11-06, 22:23
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2010
|
Kanonprogram ju
|
|
|
2010-11-06, 22:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Kan inte annat än instämma, det var länge sedan jag följde ett svenskt program, men detta vill man ju inte missa.
Tycker det är skönt när de får en chans att prata om sin bakgrund och uppväxt (kunde dock varit mer av den varan), så att man får se människan bakom artisten. Detta är vad jag kallar bra förebilder.
Tyvärr så är det väl så att de som skulle behöva se detta, istället tittar på Paradise hotell istället.
Grymt program kort sagt.
|
|
|
2010-11-06, 22:25
|
|
|
Risotto
Reg.datum: Oct 2009
|
Det är bland det sämsta jag sett i tv-väg. Ett program för artister som ska sitta och ge varandra beröm för halvtaskigt genomförda tolkningar av varandras låtar.
|
|
|
2010-11-06, 23:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Jag kollar nästan aldrig på TV men ikväll fick jag nöjet att höra Pluras skönsång. Låg i sängen och läste en bok när jag till min stora förvåning hörde Eldkvarnslik musik på TV.
Såg även en glimt av programmet förra helgen när Petter gjorde en tolkning av en Di Leva-låt som jag också uppskattade. Jag hade nog kunnat tänka mig att följa programmet om de hade ersatt artister som Lasse Berghagen och Lill-Babs. Robyn hade verkligen inte varit fel, nej.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2010-11-06, 23:51
|
|
|
Registered User
|
Mums!
http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket...ideoid=1116169
Lite Grateful Dead över den tycker jag. Vet någon när programmet om Plura går? Ska bli ett sant nöja att se Berghagen tolka en Eldkvarnlåt. lol
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
Senast redigerad av stevebc den 2010-11-06 klockan 23:55.
|
|
|
2010-11-06, 23:55
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Jag kollar nästan aldrig på TV men ikväll fick jag nöjet att höra Pluras skönsång. Låg i sängen och läste en bok när jag till min stora förvåning hörde Eldkvarnslik musik på TV.
Såg även en glimt av programmet förra helgen när Petter gjorde en tolkning av en Di Leva-låt som jag också uppskattade. Jag hade nog kunnat tänka mig att följa programmet om de hade ersatt artister som Lasse Berghagen och Lill-Babs. Robyn hade verkligen inte varit fel, nej.
|
Mmm Robyn känns som en given kandidat om det blir en säsong två, men det gäller ju att hitta artister som har en hyfsat lång repertoar. September är väl "svagast" på den fronten nu, men hon har ju visat sig vara grym på det hon gör.
I kvällens program tycker jag Berghagen och Lill-Babs faktiskt gör bra ifrån sig, bästa de har gjort hittils i serien.
|
|
|
2010-11-06, 23:55
|
|
|
Registered User
|
September? AAARGHhhhhh
|
Citat:
|
|
|
|
2010-11-07, 00:00
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
September? AAARGHhhhhh
|
Haha, jag verkar för bred i min smak, gillar fan allt
|
|
|
2010-11-07, 00:06
|
|
|
Registered User
|
|
Citat:
|
|
|
|
2010-11-07, 00:23
|
|
|
Registered User
|
Eldkvarn var tydligen här i stan och spelade igår (fredag) ... bra koll man har, hade man ju kunnat gå på!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:57.
|

|