2010-10-12, 17:57
|
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Virusprogram igen
tror jag har fått virus på min dator. Vilket program är det bästa som jag kan tanka hem? Det gör inget om det kostar bara det är bra.
/Desperat behov av hjälp
|
|
2010-10-12, 18:23
|
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Norton är bäst just nu, och det finns en länk till 90-dagars gratisversion i Antivirus-tråden. Annars kan du köpa det, för det är grymt bra. Avira är gratis och finns på free-av.com, och är också bland de bättre.
|
2010-10-12, 18:25
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Ett virusprogram har du redan. Det du vill ha är ett antivirusprogram.
Innan du köper eller installerar ett antivirus, prova det gratis MBAM:
http://download.cnet.com/Malwarebyte...-10804572.html
Inget program är bättre på att ta bort skadlig kod än det.
|
|
|
2010-10-12, 18:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
|
plus ettt!
Vet inte hur många gånger rKill och MBAM har räddat mina kvällar när jag råkat få in något pissigt i datorn.
|
2010-10-12, 18:50
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Testar det Grub rekommenderade nu.
Rätt otroligt att den inte hittar något då jag inte har något virusskydd och dagligen är inne på skummish sidor.
|
|
|
2010-10-12, 19:13
|
|
|
Kolos egen surtant
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Angel så är det för mig med just nu. Jag är oerhört förvånad. Sist jag hade datorn igång hände det massa konstiga saker och den stängdes ner.
Jag råkade först trycka fel och datorn scannades av ett annat program som hette Regitry Boster. Det hittade över 200 konstigheter som sen ledde till att dom ville sälja ett program. Får se vad som händer med Grubs program. Men hittar det inget så blir jag förvånad. Vad hände då sist?
|
|
2010-10-12, 19:16
|
|
|
Kolos egen surtant
|
Den hittade ingenting så nu gör jag en fullständig scanning och får se hur det går. Jag är förvirrad.
|
|
2010-10-12, 20:38
|
|
|
Dat dere snitch
Reg.datum: Jul 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
Jag råkade först trycka fel och datorn scannades av ett annat program som hette Regitry Boster. Det hittade över 200 konstigheter som sen ledde till att dom ville sälja ett program. Får se vad som händer med Grubs program. Men hittar det inget så blir jag förvånad. Vad hände då sist?
|
Tror det är så att programmet hittar på en massa fel. Hade något liknande jag.
|
|
|
2010-10-13, 17:56
|
|
|
Kolos egen surtant
|
Grubs program hittade ingenting iaf. Men nu har jag köpt en ny dator. Den här är snart 4 år gammal och långsam som attans. Hittade ett erbjudande som jag tror är bra. Nu ska jag bara vänta på den och se till så att jag får ett virusprogram på den.
|
|
2010-10-13, 18:02
|
|
|
Raidar MC
Reg.datum: Sep 2009
|
Typiskt bra lösning.
ragga brudar e skoj, kanke inte om man e bög, men om man gilar brudar som du o jag e det skoj hhehe
|
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
|
|
|
2010-10-13, 18:18
|
|
|
resU deretsigeR
Reg.datum: Mar 2009
|
Citat:
Grubs program hittade ingenting iaf. Men nu har jag köpt en ny dator. Den här är snart 4 år gammal och långsam som attans. Hittade ett erbjudande som jag tror är bra. Nu ska jag bara vänta på den och se till så att jag får ett virusprogram på den.
|
Du ville ju bli av med det nyss?
|
Ursprungligen postat av Sniggel
Brudarna var inte värt våldtäkten
|
|
|
|
2010-10-13, 18:21
|
|
|
OLare
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
|
Temporär lösning min vän. Beställde du inte med/medföljde inte något antivirus prog.? Norton brukar man få med för några hundra extra.
|
2010-10-13, 18:49
|
|
|
Kolos egen surtant
|
Citat:
Ursprungligen postat av David Brent
Du ville ju bli av med det nyss? 
|
 jag tror Freud försöker bli kompis med mig just nu
|
|
2011-01-17, 12:55
|
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Avast, står att det blir felaktig filsignatur vid uppdatering. Vad beror sig det på tro?
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:07.
|

|