2010-09-28, 19:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2008
|
Hjälp mig överleva som maskinoperatör! (Saker man kan lyssna på när man jobbartråden)
Rubriken säger väl det mesta, jag arbetar som maskinoperatör på industri just nu och det är väl ett okej arbete, om man bortser från ett par saker: det är extremt repetitivt, enkelt och outvecklande. Långtråkigt, helt enkelt. Så för att överleva brukar jag lyssna på radio och ljudböcker osv.
Jag börjar dock få slut på intressanta saker och lyssna på nu, tips? Kan vara allt från intressant föreläsningar till debatter till böcker till språkkurser osv. Rädda Hampfuz livsglädje, snälla? =)
|
|
|
2010-09-28, 19:14
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
P1 har sommarprat, jag tror att det är tillbaka till 2005, att ladda ner.
Kanske kan du hitta något intressant där.
|
|
|
2010-09-28, 19:17
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Bodyradio? Finns att ladda ner på deras forum!
Annars som üsten skrev, sommar!
|
|
|
|
2010-09-28, 19:30
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2004
|
Samtliga podcast med Ricky Gervais/Stephen Merchant/Karl Pilkington. Finns åtminstone 100 timmar, och det är helt sinnessjukt roligt.
Sommar i P1 med personer du tycker om, som någon skrev.
Om du gillar bodybuilding så finns det rätt många podcasts varje/varannan vecka. Pro bodybuilding weekly, Heavy Muscle Radio, Off-Topic Radio, After Hours Radio etc etc
|
Senast redigerad av tp_88 den 2010-09-28 klockan 19:32.
|
|
|
2010-09-28, 19:32
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Ricky Gervais - Guide to .....
10 "episoder"ca 40 min långa var, om diverse saker så som guide to law and order, guide to medicine...iaf i programmet är det en rolig kille med Karl Pelkington(stavning?) som gör det hörvärt. Om du nu gillar den typen av humor
|
|
|
2010-09-28, 19:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av tp_88