Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-09-26, 21:14   #1
Larsson92
Registered User

Larsson92s avatar

Reg.datum: Dec 2009
Sverigedemokraterna i Riksdagen

Hej,
Vi hade ett litet snack här hemma om SD i riksdagen, tror in att det kommer att ändra något i samhället bara för att SD kom in i riksdagen?
Gammal 2010-09-26, 21:26   #2
Rusk
Banned User

Reg.datum: May 2009
Får hoppas det. Personligen så tror jag Reinfeldt kommer införa ett samarbete med SD. Om dom blir totalt utfrusta och inte behandlade som ett demokratiskt inröstat parti så rösta på dom igen och igen tills dom blir större än M och S.

Senast redigerad av Rusk den 2010-09-26 klockan 21:27.
Rusk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 21:32   #3
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Rusk Visa inlägg
Får hoppas det. Personligen så tror jag Reinfeldt kommer införa ett samarbete med SD. Om dom blir totalt utfrusta och inte behandlade som ett demokratiskt inröstat parti så rösta på dom igen och igen tills dom blir större än M och S.
Gammal 2010-09-26, 21:32   #4
Hemi
Registered User

Reg.datum: Mar 2007
Och då kommer väl jag inte in i Sverige igen, Äh, har ändå släppt tanken. Antagligen andra flyktingar som behöver landet mer än jag, inte vara egoist nu.
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 21:38   #5
Crocker
Registered BAWS!

Crockers avatar

Reg.datum: Oct 2009
5% är flyktingar, kan vara värt att tillägga.
Dock tycker jag en regering ska ha majoritet, och tycker inte om SD:s politik.
Crocker är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 21:49   #6
Landström
Registered User

Landströms avatar

Reg.datum: Jan 2010
"Regeringen" får väl anlita ett gäng "Inglourious Basterds" som får vara på sin vakt om det blir för mycket stöveltramp i riksdagen...
Citat:
Ursprungligen postat av hertzman Visa inlägg
Förutom det ser du fan ut att vara en av de hårdaste djävlarna jag någonsin sett.
Carl Von Linné x 3
Landström är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 21:58   #7
ryssen
Banned User

ryssens avatar

Reg.datum: Jul 2002
vi är här för och stanna inget snack om saken.

finns en sd.are i alla bara och locka fram det.

i gnosjö kommer vi ploppa upp som flugsvampar snart i och med detta kolla här.

Vilda västern: 300-400 asylsökande zigenare till High Chaparral

Gnosjö en av de kommuner som nyligen högt och ljudligt gick ut och trumpetade om hur väl integrerade flyktingarna i kommunen var? Nåja, det skulle man inte gjort för här kom belöningen från migrationsverket. Grattis Gnosjö!

och nu lipar kommunpolitikerna när verkligheten och mångkulturen ramlar in på knuten

Vi har inte fått någon information alls om detta, och vi är starkt kritiska till hur det hela har skötts, säger Lars-Åke Magnusson, kristdemokrat och kommunstyrelsens ordförande i Gnosjö. Han tycker också att agerandet från Migrationsverket ger upphov till onödiga rykten och oro.

läs hela historien här hur Gnosjö kommun får helt enkelt se över utgifterna och skära ner på äldrevården, skolan och sjukvården så att pengarna kan överföras till att bekosta kringresande zigenares uppehälle.

http://politisktinkorrekt.info/2010/...al/#more-59602

fan jag hade bestämt att inte terra kollo i helgen med politik men nu kunde jag inte hålla mig mer.

Senast redigerad av ryssen den 2010-09-26 klockan 22:00.
ryssen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 22:19   #8
Rahf
Registered User

Rahfs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Och då kommer väl jag inte in i Sverige igen, Äh, har ändå släppt tanken. Antagligen andra flyktingar som behöver landet mer än jag, inte vara egoist nu.
Jag tror inte deras politik skulle påverka nuvarande invandrare med asyl eller medborgarskap. Däremot framtida flyktingar får det nog svårare. Ifall deras agenda skulle agera mot närvarande invånare så skulle de inte vara särskilt populära efter en kort tid.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 22:57   #9
Harnold
Registered User

Reg.datum: Aug 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson92 Visa inlägg
Hej,
Vi hade ett litet snack här hemma om SD i riksdagen, tror in att det kommer att ändra något i samhället bara för att SD kom in i riksdagen?
SD's framsteg in i riksdagen ändrar i sig knappt någonting. Dock så har ett budskap nått den svenska befolkningen(invandrare som svenskar) där invandrare nu plötsligt känner sig ovälkomna samtidigt som de svenska smygrasisterna blir eggade av att SD kommit in i riksdagen. Många invandrare och svenskar kommer så småningom att ta avstånd från varandra och det kommer bli mycket mer hat från bägge sidor generellt sett i fortsättningen. Rasism kommer i fortsättningen även att vara mer öppet vilket också bidrar till just mer hat i samhället.

De invandrare som röstat på SD för att de är trötta på den nya muslimska storfamiljen till granne blir i slutändan den som får ta smällen för sin röst.
Harnold är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 23:16   #10
MouZe
Powergamer

MouZes avatar

Reg.datum: Sep 2006
Citat:
Ursprungligen postat av ryssen Visa inlägg
finns en sd.are i alla bara och locka fram det.
Sund inställning.
Gammal 2010-09-26, 23:25   #11
Fatalist
TränaSäljaLiggaSpela

Fatalists avatar

Reg.datum: Jan 2004
Jag citerar facebook-kamrat:

Jag tycker det är fantastiskt roligt att det äntligen finns en grupp i samhället som det är politiskt korrekt att hata. Må alla Sverigedemokrater märkas med en blågul blomma! Låt dem sitta bak i bussen! Låt dem inte handla i våra affärer! (brandos) Ska bli skönt när vi 95% av befolkningen kan känna lite extra gemenskap mot en hemsk minoritet =) Ta tillvara på chansen gott folk! Man vet aldrig när den kommer igen...
Fatalist är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 23:32   #12
LoTiX
Delusion of grandeur

LoTiXs avatar

Reg.datum: Mar 2008
När fler partier börjar kika på strafflängden för våldsbrott blir jag mer intresserad av att se vad de har att säga.
LoTiX är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 23:33   #13
Khyron_
His Divine Shadow

Khyron_s avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Harnold Visa inlägg
text
Det enda hatet kommer just nu från de "som gillar olika" och en Sverigedemokrat har nästan fått betala med sitt liv för det hatet.

Det dröjer inte länge nu innan en lättpåverkad idiot kommer att göra det som Volkert van der Graaf gjorde mot Pim Fortuyn alltså att mörda någon för man tror att den politiska och mediala eliten har gett klartecken till det.
Khyron_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 23:34   #14
MouZe
Powergamer

MouZes avatar

Reg.datum: Sep 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Fatalist Visa inlägg
Jag citerar facebook-kamrat:

Gammal 2010-09-26, 23:39   #15
Khyron_
His Divine Shadow

Khyron_s avatar

Reg.datum: May 2007
Khyron_ är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:50.