Ursäkta om det finns en tråd, men mitt firefox buggar sönder och vägrar söka åt mig. Jag är snuvig, mår allmänt dåligt och hostar. Nu undrar jag finns det något bevisat som fungerar? Förutom sova, finns det någon speciell mat som fungerar bra osv?
Ät ordentligt och vila. Det bästa som kan erbjudas.
they install Windows."
– Anonymous
Hmm, kan en förkylning bli mer långdragen om man äter väldigt dåligt, dvs ligger på ett stort kcal-underskott under flera dagar (över 1000 kcal underskott) ?
Hmm, kan en förkylning bli mer långdragen om man äter väldigt dåligt, dvs ligger på ett stort kcal-underskott under flera dagar (över 1000 kcal underskott dvs) ?
Ja äter man för lite blir ens immunförsvar svagare.
Skämt åsido ät mycket frukt och grönt och protein. Tryck en vitlöksklyfta på kväll respektive morgon och drick rikligt så förbättrar du kvittningsprocessen. Ta gärna en nypa frisk luft också inte bra att bara sitta inne hela dagen.
Skämt åsido ät mycket frukt och grönt och protein. Tryck en vitlöksklyfta på kväll respektive morgon och drick rikligt så förbättrar du kvittningsprocessen. Ta gärna en nypa frisk luft också inte bra att bara sitta inne hela dagen.
Såvida du inte har några brister och äter hyffsat så är det bara att vänta ut skiten, tyvärr
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"