2010-05-21, 17:04
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Störd på andras flickvänner
Har ni andra ochså samma problem att ni blir störda på andras flickvänner?Varje gång när man är nånstans och tar sig ett par öl med kompisarna så börjar deras flickvänner gnälla om nåt.Ibland känner man att man inte orkar umgås med dem bara för att dom har sina brudar med sig.OK förstår om kompisarna t.ex blir för fulla, vilket iofs aldrig ännu har hänt men det stör när det skall gnällas om allt yyyh yyh yyh.Det värsta var när man skulle till polarens fluckväns sommarstuga och efter att man varit där 15 min så var det sådant krig att man måste dra därifrån.Har ni ochså råkat ut för samma sak?
|
|
|
2010-05-21, 17:06
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Ge dem en Propp (tm)!
|
|
2010-05-21, 17:09
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Ge dem en Propp (tm)!
|
Problemet är at tde är trevliga mot mig men det går knappast att undvika höra deras gnäll även om de försöker.Ibland skulle man vilja be dem hålla käft
|
|
|
2010-05-21, 17:10
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av von huff
Har ni andra ochså samma problem att ni blir störda på andras flickvänner?Varje gång när man är nånstans och tar sig ett par öl med kompisarna så börjar deras flickvänner gnälla om nåt.Ibland känner man att man inte orkar umgås med dem bara för att dom har sina brudar med sig.OK förstår om kompisarna t.ex blir för fulla, vilket iofs aldrig ännu har hänt men det stör när det skall gnällas om allt yyyh yyh yyh.Det värsta var när man skulle till polarens fluckväns sommarstuga och efter att man varit där 15 min så var det sådant krig att man måste dra därifrån.Har ni ochså råkat ut för samma sak?
|
I feel you man. En ganska nära barndomsvän har en tjej som är så dryg. Första gången jag träffade henne nöp hon mig som fan i armen. Vi snackar alltså ett dötsnyp från självaste djävulen själv, hade stora blå-/gulmärken i flera veckor efteråt på biccen. Dessutom vet hon att hon har en jävligt gnällig och "skrikig" röst så ska hon leka upprörd, eller om polaren vinner på ett TVspel, så får hon damp och skriker och håller på.. Jag är dessutom jävligt säker på att jag inte gjorde något för att förtjäna misshandeln utav min biceps. Jag var nog smooth som vanligt.
|
|
|
2010-05-21, 17:11
|
|
Banned User
|
lolzzzz
|
|
|
2010-05-21, 17:17
|
|
Klär i skinnrock
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Ge dem en Propp (tm)!
|
Frågan är om det är så proppulärt
|
PB/Mål 2013 BP:140(150)/150(160) KB:190/220 ML:265/300
Tränar i skinnrock // Göteborg Kraftsportklubb
|
|
|
2010-05-21, 17:19
|
|
Banned User
|
snoken i baken skulle egentligen vara ett bra straff
|
|
|
2010-05-21, 17:21
|
|
Hissen går inte alls
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
snoken i baken skulle egentligen vara ett bra straff
|
Kör på det och gör sedan en tråd på Kollo, plz!
|
|
|
2010-05-21, 17:23
|
|
Banned User
|
Nej det blir för mycket gnäll!
|
|
|
2010-05-21, 17:24
|
|
stevebc-grov
Reg.datum: Feb 2009
|
Nej, detta känner jag knappt igen. Visserligen har jag en ytligt bekant som har ett rätt destruktivt förhållande med sin tjej, men annars trivs jag väl med vännernas tjejer, vi har överlag riktigt kul tillsammans. Förutom vissa som hatar mig, men de gör ett bra jobb med att låtsas annat.
|
|
|
|
2010-05-21, 17:25
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Huff har du öppnat vinboxen redan?
|
|
|
2010-05-21, 17:26
|
|
Banned User
|
Jo endel tycker inte om en har man märkt, men vafan då kan dom ju åka nån annanstans.Blir så förbannad att se på nåt surt face en hel kväll
|
|
|
2010-05-21, 17:27
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Huff har du öppnat vinboxen redan? 
|
Nä det var bara en tanke som har snurrat i min skall en tid ( den här tråden).
|
|
|
2010-05-21, 17:58
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
|
Känner igen mig, har en polare med en riktigt dryg flickvän och problemet är att hon knappt har några vänner så hon hänger tyvärr med överallt. Detta har gjort att jag helt enkelt inte umgås så mycket med kompisen, samma med andra personer i min bekantskap. Dom bråkar i princip varje gång man träffar dom tillsammans, och det blir en allmänt dålig stämning runt henne. Sen är det svårt att förklara att man ogillar någons partner, men jag tror dock att det blir ganska uppenbart efter ett tag ändå.
|
|
|
2010-05-21, 18:00
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
Har en polare vars flickvän börjar springa iväg och gråta 9/10 utekvällar. Inte mitt problem.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:32.
|

|