2010-03-18, 07:51
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Mordförsök på Sverigedemokrat.
Citat:
En 24-årig SDU-politiker blev i går knivattackerad vid Triangeln. Enligt Björn Olsson vid Malmöpolisens spaningsrotel kände angriparen till mannens partitillhörighet. – Vi kodar det här som ett hatbrott, säger han.
MALMÖ. Den 24-årige mannen gick förbi Johanneskyrkan när han plötsligt fick en smäll bakifrån strax före klockan 23 i går. Han vände sig om och fick se en man i militärgrön jacka med en palestinasjal över ansiktet som högg ett kraftfullt hugg mot honom med en kniv.
24-åringen lyckades fly undan gärningsmannens hugg och fick upp en sprejburk med färg som han hade i väskan. Med den lyckades han spreja mannen med röd färg i ansiktet och på armen. Gärningsmannen tog till flykten och eftersöktes sedan av tre hundpatruller under någon timme. Spåren ska ha lett in i Pildammsparken, men polisen lyckades inte få fast gärningsmannen.
|
http://sydsvenskan.se/malmo/article6...edemokrat.html
http://politisktinkorrekt.info/2010/...okrat-i-malmo/
Visst, att man tystar meningsmotståndare med våld förstår jag. Det är helt enligt naturens lagar och inget man bör ändra på. Men varför just SD? Ser folk verkligen inte problemen invandringen för med sig?
I Nordkorea tar man inte in något pack öht. Dessutom har man raslagar. Sverige borde ta efter. Fast nu är ju i o f s europeer inte överlägsna på samma sätt som östasiater så ert samhälle skulle förmodligen kollapsa ändå, inom sinom tid. Men lite längre tid skulle det nog ta.
mvh
Kamrat Il
Senast redigerad av Kim Jong Il den 2010-03-18 klockan 07:55.
|
|
|
2010-03-18, 08:04
|
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kim Jong Il
[url] Dessutom har man raslagar. Sverige borde ta efter. Fast nu är ju i o f s europeer inte överlägsna på samma sätt som östasiater så ert samhälle skulle förmodligen kollapsa ändå, inom sinom tid.
mvh
Kamrat Il
|
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2010-03-18, 08:14
|
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Dessutom har man raslagar. Sverige borde ta efter. Fast nu är ju i o f s europeer inte överlägsna på samma sätt som östasiater så ert samhälle skulle förmodligen kollapsa ändå, inom sinom tid. Men lite längre tid skulle det nog ta.
mvh
Kamrat Il
|
|
|
|
2010-03-18, 08:15
|
|
|
Ser bra ut!!1 gNnn!
Reg.datum: Oct 2008
|
|
|
|
2010-03-18, 08:25
|
|
|
Mjäll & SL
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
Visst, att man tystar meningsmotståndare med våld förstår jag. Det är helt enligt naturens lagar och inget man bör ändra på. Men varför just SD?
|
Det kanske var en hämndaktion?
Citat:
I Nordkorea tar man inte in något pack öht. Dessutom har man raslagar. Sverige borde ta efter.
|
Tja, du varken släpper in eller ut folk...
Var inte Pak Nam-ki en överlägsen Nordkorean?
http://www.dn.se/nyheter/varlden/nor...onom-1.1063213
Citat:
|
Nordkorea har avrättat mannen som var Kommunistpartiets chef för planekonomin, Pak Nam-ki. Han sköts förra veckan, sedan han dömts som ansvarig för en misslyckade valutareform.
|
Citat:
Reformen skulle stilla oron i landet och förhindra en negativ påverkan på det kommande maktskiftet.
Enligt åtalet hade Pak deltagit i en sammansvärjning för att förstöra landets ekonomi.
|
Citat:
|
Men sydkoreanska nyhetsbyrån Yonhap skriver att både nordkoreanska statstjänstemän och många i landets allmänhet tvivlar på Paks skuld. I stället ska han ha fått bli syndabock.
|
I Aktuellt igår hade de ett inslag där norska Röda Korset hade varit i Nordkorea och bl.a. sett deras bästa barnhem...
http://svtplay.se/v/1931455/aktuellt...p102536,1,f,-1
|
|
|
2010-03-18, 08:42
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
|
Det klippet ökade bara motivationen inför kommande fältarbete för röda korset.
|
|
|
2010-03-18, 08:47
|
|
|
Banned User
|
Citat:
http://sydsvenskan.se/malmo/article6...edemokrat.html
http://politisktinkorrekt.info/2010/...okrat-i-malmo/
Visst, att man tystar meningsmotståndare med våld förstår jag. Det är helt enligt naturens lagar och inget man bör ändra på. Men varför just SD? Ser folk verkligen inte problemen invandringen för med sig?
I Nordkorea tar man inte in något pack öht. Dessutom har man raslagar. Sverige borde ta efter. Fast nu är ju i o f s europeer inte överlägsna på samma sätt som östasiater så ert samhälle skulle förmodligen kollapsa ändå, inom sinom tid. Men lite längre tid skulle det nog ta.
mvh
Kamrat Il
|
Får jag syn på dig där nere så kommer jag ta sats, springa, flyga och dra den fetaste dropkicken som skulle få självaste Chuck Norris att tappa hakan, rakt i huvudet på dig. Det kommer vara väldigt ovalt därefter, istället för fyrkantigt. Synd om du blir mindre ful bara..
|
|
|
2010-03-18, 08:48
|
|
|
Mjäll & SL
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fearstrike
Det klippet ökade bara motivationen inför kommande fältarbete för röda korset.
|
Japp, det och Bengt Westerbergs lön.
 Två stora byggartummar till dig för att du ska jobba för röda korset.
|
|
|
2010-03-18, 08:53
|
|
|
Äger Strikt!
Reg.datum: Jun 2007
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Var har jag räknat fel?
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Kunde jag ersätta alla träningens effekter med ett piller, skulle jag, och sitta hemma och spela datorspel och äta paj i stället.
|
|
|
|
2010-03-18, 09:11
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Japp, det och Bengt Westerbergs lön.
 Två stora byggartummar till dig för att du ska jobba för röda korset.
|
Har inte längtat till något annat mer i hela mitt liv. Men dessvärre tar dom inte vem som helst.
Har fått avslag från Amnesty, Läkare utan gränser och många fler. De flesta skickar bara ut fullt färdigutbildad personal.
Hoppet ligger hos Röda Korset nu. Dom har tagit imot min ansökan och de har en chef som letar plats till mig nu. Kan bli vart som helst och jag skriver på för ett år.
I värsta fall får jag vänta flera år tills jag är färdigutbildad. Sen vet jag inte om jag brinner för det lika mycket när jag är ~30 år heller. Risk för att ja har ungar med tjejen då.
|
|
|
2010-03-18, 09:12
|
|
|
Mjäll & SL
|
Klart att du brinner. Varför ville inte MSF ha dig?
För lite utbildning?
De behöver ju även supportpersonal runt sina insatser.
|
|
|
2010-03-18, 09:29
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
Det här ju roligt, han är ett troll måste alla grina hela tiden?
Tragiskt att man måste mörda meningsmotståndare istället för att bete sig som civiliserade människor.
Helt ren, använder inga kosttillskott annat än sprit varje lördag.
|
|
|
|
2010-03-18, 09:33
|
|
|
Yatesism
Reg.datum: Sep 2008
|
hade det ett politiskt motiv då?
|
|
|
2010-03-18, 09:33
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kischen
|
Vad är det för troll bakom stängslet?
Jag får inget fokus på det, hur ska jag titta?
|
|
|
2010-03-18, 09:40
|
|
|
Mjäll & SL
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Vad är det för troll bakom stängslet?
Jag får inget fokus på det, hur ska jag titta?
|
Ser ut som en bison eller visent. Börja med att titta på horn och öga.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:58.
|

|