I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Spelar de ngt från Soul of a new machine eller kör de mest det lite mer nyare materialet (som inte åldrats med alls samma värdighet) på den nuvarande turnen tro?
PS: insåg just att de tydligen släppt 3 fler skivor än vad jag kände till. Digimortal var den sista jag lyssnade på, sedan gav jag upp. Är de nyare skivorna bra?
Jag gillar Archetype som fan. Har även lyssnat på någon låt från deras kommande album, och det är riktigt bra! Men vissa gillar "gamla" FF bättre än deras nyaste alster.
Gillar låten Archetype också något enormt. Har inte lyssnat så mycket på bandet i sig men just det soundet de får till i den och andra låtar är riktigt mäktigt. Det är väl bl a kvintackordet med en tillagd baston ("metallica-ackordet") om jag inte minns fel.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Gillar låten Archetype också något enormt. Har inte lyssnat så mycket på bandet i sig men just det soundet de får till i den och andra låtar är riktigt mäktigt. Det är väl bl a kvintackordet med en tillagd baston ("metallica-ackordet") om jag inte minns fel.
Har inte lyssnat särskilt mycket på dem men måste hålla med om att Archetype är riktigt jävla bra!
Haha fan vad kass du är Krampelito! Jag kan lugnt säga att du missade något!
BTW: Surfar kolo i full HD!