Jo de e klart jag käkar pizza men var skulle fettet vara?
, använder endast oliv olja eller liknande när jag bakar, med fett menar jag mättat fett typ grädde, magarin, osv.
Och nej äter inte chocklad pga mjölk intollerans o massa mättat fett oftast finns massa utan mättat fett dock, men e bara en grej jag fått för mig.
Jag äter på fredag kväll lös godis innan läggdags, plus massa ALA.
Lördag börjas med massa rostat bröd typ en limpa!! med marmelad
Plus 200- 300 gram maltodextrin plus kreatin.
Använder inget protein under ätardagar för att ladda på bättre o låta magen vila ifrån aminosyrorna i 2 dagar.
TAr efter ca 2 tim 200 kolisar till plus at jag käkar kanske lite pasta o lite köttfärssås till. Plus ALA, kreatin.
på eftermiddagen tar jag Synerlin eller liknande tilskott för att sätta fart på förbränningen ännu mer .
Detta innebär att jag svettas som en gris lite otrevligt men så e de varje dag,
Jag säger så att om man inte börjar svettas o blir varm i kroppen efter kolhydrater så har det varit en kass diet vecka.
Plus att typ 30 min efter du käkat så ska venerna nästan popa ut från armar o vaderna bröstet.
Då börjar man få tryck!!!!
Sen e det bara att fortsätta så hela dagen o på kvällen kanske käka lite pommes o kebab eller liknande 2-3 ggr, dock inte så mycket kött till för att låta magen vila ifrån kött o protein,
-Fredrik-
Vikten nu är uppe på 114 kg!!
i fredag 104 typ
O satsar väl att väga in på runt 95-97 kg tömd rejält med ett sjujädrans tryck i bitarna!!