Hejsan gott folk!
Jag satt nyss och textade med min flickvän på telefonen, vi satt och skrev lite gulliga saker till varandra och allt kändes väldigt bra. Jag avslutade konversationen med
(Jag älskar dig över allt annat.), jag får sedan svar av min mor (som jag inte har speciellt bra kontakt med)
"Gud vad glad jag blir! jag älskar dig också min son!"
Jag hade av misstag råkat skicka det meddelandet till min mor istället för min flickvän. Min första reaktion var
gud vad pinsamt jag har aldrig berättat för min mor att jag älskar henne. Och jag är 22 år gammal!.
Jag satt sedan och funderade lite på detta, och kom fram till
Vafan har jag aldrig gjort det för ?. Karnske för att hon indirekt aldrig sagt det till mig, även om jag vet att hon gör det. Karnske för att våran relation aldrig varit speciellt bra, då jag till större delen blivit uppfostrad av min far. Jag antar att alla inte har en så "stel" relation till sina föräldrar men när jag tänker lite på saken tror jag inte det är så många som verkligen berättar för sina föräldrar att dom älskar dom.
Och då till tanken, varför gör man inte det ? är det osvenskt eller bara fegt ?. Nu mår jag jättebra över att jag skrev fel. Och jag tror även det kan påverka relationen vi har om jag öppnar mig mer för henne så det inte blir lika stelt.
Anyhow skönt att skriva av sig lite