Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-07-20, 10:33   #1
Frillan
Registered User

Reg.datum: Oct 2007
Byta gym

Vi har brist på en hel del utrustning sen dom ''rusta'' upp vårat gym med technogym's hela jävla fabrikat för 2 miljoner och sålde alla eleiko stänger.

Intresset för vanlig ''styrketräning'' är bortblåst. Det härjar numera sats instruktörer över hela gymmet som blir helt vansinniga om man svankar när man kör bänkpress *Vänta bara tills du blir gammal*

Kör man inte långsamt i excentrisk fas gör man så fel man bara kan, tala inte om hur dom skrattar åt folk som har en gnutta naturlig rörelse i sina övningar (Killen stångcurlar ju med ryggen)

Nå, hade ni åkt 3.4 mil + en stadsbuss för ett optigym? istället för 2 km, som nu.
Gammal 2009-07-20, 10:43   #2
Grazzafukkinrazzi
Pissening, no homo.

Grazzafukkinrazzis avatar

Reg.datum: Dec 2008
jag hade bett dem att "mind your own business, pal" och kört mitt eget race, 3,4 mil är för långt om man tränar regelbundet eller ja typ 3-4 gånger/veckan
Skulle kännas som en liten seger.
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken Visa inlägg
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
Grazzafukkinrazzi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-07-20, 10:45   #3
Den tyngaste
Registered User

Den tyngastes avatar

Reg.datum: Jul 2009
Det låter helt för jävligt. Jag hade fått utbrott på skiten.
Men ok, som jag ser det så är valet enkelt; du får flytta 3,4mil.
Eller bygga hemmagym om du har möjlighet.
Lider med dig.
Gammal 2009-07-20, 10:52   #4
Mourten
Broilerfjårtisen

Mourtens avatar

Reg.datum: Jan 2007
Sugigt, poor u frillan
Hade inte pallat åka så många mil varje dag men inte haft en skit gym heller, jag hade personligen övertalat tjejen att vi måste flytta.
Gammal 2009-07-20, 10:54   #5
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Sådant hör jag relativt ofta, det är "bara" att nå den där mentaliteten där andras åsikter/blickar är lika mycket värda som ett par begagnade boxers på Dressman.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-07-20, 10:57   #6
Mourten
Broilerfjårtisen

Mourtens avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Sådant hör jag relativt ofta, det är "bara" att nå den där mentaliteten där andras åsikter/blickar är lika mycket värda som ett par begagnade boxers på Dressman.
Dom har inga elakiostänger, ska du köra knäböj med 2 PTs sittande på varsin axel lr? Creed om du gör!

Att PTs kommenterar än är bara roligt ju, haha man kan alltid be dom om lite styrke lr massa demonstrationer för att backa deras ultimata kunskap dom fick lära sig på PT-School där intangingskraven är att du har 10 000 kr på fickan.

GL HF!
Gammal 2009-07-20, 10:57   #7
z_bumbi
Nallemoderator

z_bumbis avatar

Reg.datum: Feb 2002
Om det fortfarande finns tillräckligt med utrustning för att du ska kunna träna något så när så skulle jag vända mig till ägaren etc och framföra om du personligen blir störd av instruktörernas. Är det inte dig det gäller så ignorera det bara.
3-4 mil för att träna är iofs inte så långt och finns det lämplig transport så funkar det också.

"Your physiology doesn't care what your philosophy is"
z_bumbi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-07-20, 11:02   #8
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Mourten Visa inlägg
Dom har inga elakiostänger, ska du köra knäböj med 2 PTs sittande på varsin axel lr? Creed om du gör!

Att PTs kommenterar än är bara roligt ju, haha man kan alltid be dom om lite styrke lr massa demonstrationer för att backa deras ultimata kunskap dom fick lära sig på PT-School där intangingskraven är att du har 10 000 kr på fickan.

GL HF!
Ja? Hur gör du egentligen?

Nej men jag missuppfattade visst, jag trodde att huvudproblemet var instruktörers och medtränandes kommentarer, men ser nu att de hade visst sålt allt som inte var technogym. Då är det lite annorlunda.

Är det det enda gymmet i din närhet?
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-07-20, 11:05   #9
Frillan
Registered User

Reg.datum: Oct 2007
Ja, så är det...tyvärr. Kommer nog till att byta gym hur som. Det jag la upp var bara en bråkdel av vad som påstår.

30G PROTEIN VAR 3 TIMME ANNARS KATABOL. KNÄBÖJ BYGGER KÖTTET BENSPARKEN GER KONTURERNA. Detta är gymmets egna instruktör som påstår detta. Själv väger han 130KG och käkar billys panpizza bakom receptionen varje dag.
Gammal 2009-07-20, 12:14   #10
Turbo Rico
Registered User

Turbo Ricos avatar

Reg.datum: Mar 2009
Den där jävla SATS-kulturen håller på att förstöra allt vad träningen innebär. Dom är så fruktansvärt insöade i sina satans jävla maskiner och sitt 8*3 i ALLA övningar, året runt alla pass i veckan. Personligen tränare, my ass!
Turbo Rico är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:12.