Historiskt sett har man kunnat göra riktiga klipp på börsen om man hade gjort precis tvärt om mot vad jag har gjort. Därför kommer här ett rykande hett aktietips:
Köp Lundin Mining!
Jag har just sålt mina Lundin aktier. Det innebär att aktien kommer att rusa de närmaste dagarna. Bara för att Mammon hatar mig.
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
Vet inte om du försöker dig på ironi men om inte så finns det en tråd om aktier. Sedan hade det varit intressant vad du baserar det på.
Han skojar ser du väl. Han baserar det på det han just skrev. Att han just sålde sina aktier och då kommer aktien stiga då han haft otur med aktier tidigare.
Skojar du när du menar att du verkligen inte förstod det?
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Alltid lätt att vara efterklok. Under min förra accountingkurs fick vi uppgift värdera ett företag. Efter lite gallningen valde jag redovisa Lenovo gruppen som såg mest intressant ut både fundamentalt och tekniskt då. Givietvis steg aktien nu 100% efter kursen.