ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111
Såg ettan för några veckor efter att folk tjatat om hur bra den var. Tyckte den var sådär. Levde inte riktigt upp till de högt ställda förväntningarna. Hur helikoptern på nolltid kunde flyga sådär högt upp störde jag mig på.
__________________ When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.
Schysst att han klarade fallet! Inte många som gör, men det är ju Statham!
Med en årsranson av effe running through the veins så klarar nog alla det fallet!
ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111
Ja, det är väl det trista. Att det är totalt omöjligt att överleva det fallet - och ändå gör han det. Skallen och alla ben i kroppen borde krossas som ett äggskal, men icke... Inte för Jason inte.
Kan ändå vara en bra film. Hoppas dem tagit det vidare från ettan och utvecklat filmidén vidare.
Kommer ihåg hur sjukt taggad man var efter att sett ettan! hehe!