Heej!
Jag hade tänkt att starta ny journal. Startar helt ny för att det känns fräschare på nått sätt. Som en liten ny start eller nysattsning.
För er som inte kollade i min gamla journal så heter jag Ludvig. Jag har tränat i ca 8 månader nu. Känns som jag har utvecklats helt okej. Även fast det gick trögt under sommaren. Mycke träna och mycke stranden men nästan ingen mat. Kändes helt åt helvete så nu när skolan började så va de dags att börja äta igen. Så just nu när vikten och vikterna är på väg uppåt så känner jag att det är dags att göra en journal igen.
lite stats:
Längd: 175 cm
vikt: 70 kg
ålder: 16, (92a)
Lite styrke stats:
Bänkpress: 75 kg

Knäböj: 90 kg

Marklyft: 110 kg
Böj och mark känner jag själv att jag har slarvat med. Dåligt! Har heller inte maxat eller kört speciellt tungt sedan i sommras så hoppas på ganska snabba resultat.
Bänken går segt. Vet inte vad som händer men har inte haft nån motivation tilll att köra speciellt tungt. Men de är på väg att vända och hoppas på bra resultat även här.
Träningsschema:
Kör 3-split. Rygg och biceps, Bröst och triceps och ben och axlar. Spelar även innebandy ett par dagar i veckan för skoj skull. Bra med lite cardio också
Mål tills Mars månad:
Bänkpress: 80-85kg
Knäböj: 100 kg
Marklyft: 120 kg
Mål tills Sommarlovet:
Bänkpress: 85-90kg
knäböj : 115 kg
Marklyft: 135 kg
Mål med min träning:
Få en sötkropp! Må bra och de viktigaste ha kul.
Lite om mig och vad jag vill med min träning. Hoppas att det finns nån som orkar titta in nångång och kanske till och med skriva bra jobbat även fast det inte är bra jobbat. Alltid bra med pepp
Kommer komma bilder på hur jag ser ut nu och hur jag såg ut innan jag började träna. Det finns, ska bara hitta dom.