Nej, fyfan...en gång för flera år sen, hade jag den värsta baksmällan jag nånsin haft, och sen upp vid 8:00 och spelade innebandy...inget att rekommendera kan jag säga... :p
Träna inte dagen efter!
Det passet bryter bara ner.
Iofs. så sabbar du återhämtningen om du är bakfull, men vad jag förstått så är det ett bättre alternativ.
//Daemon
Träna bakis har jag gjort ett par gånger, har funkat helt okej. Bara man skött sig någorlunda kvällen/natten innan. Tycker det är bättre att träna bakis om man kan det, krökar du några timmar efter du tränat stängs en massa anabola processer i kroppen av då den inriktar sig på att få bort giftet (alkoholen).
Ingen var nere i hultsfred och såg dom stackare som körde "morgongympa för bakfulla" förra sommaren? Punkare med trasiga spikes låg på marken och rullade runt... då fick man sig ett gott skratt
När man sätter div rekord dagen efter så är det pga testohalten sjunker av alkoholintaget, men den återhämtar sig fortast möjligt. Därför kan det finnas mycket testo i kroppen dagen efter och det brukar man märka av ett präktigt morgonstånd och att det går bra på träning.
Det här förutsätter ju att man inte druckit sig redlös, då blir det inga rekord och morgonståndet får du leta efter med förstorningsglas.