2008-07-08, 10:26
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Mår bajs pga krossat förhållande.
jag tar kollo till hjälp och pratar av mig lite, för ca 3 veckor sedan tog ett förhållande slut efter ca 1 år och 2 månaders tid. Det tog slut pga att jag var en gnällspik och allmänt negativ, var även svartsjuk ibland. vi försökte "starta om" en gång men det sket sig efter 2 dagar igen. Nu faller det sig så att vi inte hade pratat på 3 veckor efter slutbråket, men nu ringer min flickvän upp och tycker det är synd att vi ska vara ovänner etc, fram tills detta har jag inte varit speciellt förkrossad men nu! Sitter och e snyftfärdig hela tiden kan inte sova om nätterna ligger bara och tänker "Vad har jag gjort" Jag älskar fortfarande min flickvän, men mina chanser att fixa ihop det är nog brända är jag rädd..
Hur kommer man över något som detta?
|
|
|
2008-07-08, 10:30
|
|
|
El Presidente
Reg.datum: Mar 2004
|
Lär dig till nästa gång och sluta lipa på internet över en tjej
|
|
|
2008-07-08, 10:30
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av J.Saarela
Lär dig till nästa gång och sluta lipa på internet över en tjej 
|
Bra ide :o
|
|
|
2008-07-08, 10:35
|
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Första steget borde vara att sluta tänka på henne som din flickvän.
Resten känns som att det kommer naturligt, men du måste leva vidare. Hitta på saker. Umgås med dina vänner och tänk inte bara på henne hela tiden.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2008-07-08, 10:37
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Första steget borde vara att sluta tänka på henne som din flickvän.
Resten känns som att det kommer naturligt, men du måste leva vidare. Hitta på saker. Umgås med dina vänner och tänk inte bara på henne hela tiden.
|
Det är ju det som är problemet, hennes "nya" kompisar är bland annat en träningspolare från MMA'n det blir lite olustigt då han står och predikar om hur kul det var i helgen, där hon var med.. Så länge jag har folk att umgås med så känns allt rätt bra, men så fort jag är ensam så glider tankarna dit jag inte vill ha dom :/
|
|
|
2008-07-08, 10:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2008
|
Att se henne med en annan kille borde ju hjälpa, se om du inte kan ordna det.
|
2008-07-08, 10:39
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bullaz
Att se henne med en annan kille borde ju hjälpa, se om du inte kan ordna det.
|
Haha.. jag skulle nog flippa totalt :O roids ftw
Men visst antagligen skulle det bli bråk vi skulle bli osams för all framtid jag hade gått hem och isolerat mig i depression och tröstläst allmänt på kollo, och sen när man börjar hämta sig lite bättre.?
|
|
|
2008-07-08, 10:45
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Varför betedde du dig som du gjorde då?
|
|
|
2008-07-08, 10:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Buken
Haha.. jag skulle nog flippa totalt :O roids ftw
Men visst antagligen skulle det bli bråk vi skulle bli osams för all framtid jag hade gått hem och isolerat mig i depression och tröstläst allmänt på kollo, och sen när man börjar hämta sig lite bättre.?
|
Då kan du helt enkelt inte acceptera att hon bestämmer över sitt eget liv vilket gör dig till en skitdålig vän. Så som jag ser det: Väx up.
|
|
|
2008-07-08, 10:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2005
|
Bulka! Låter bättre än "tröst-äta", annars håller jag med J.Saarela.
Lär dig av det!
Tänk dig in i din fd tjejs situation: Vem fan vill va samman med en svartsjuk, negativ gnällspik!!?? Dina ord om dig själv.
|
|
|
2008-07-08, 10:47
|
|
|
Starkare
Reg.datum: Jan 2007
|
Finns det någon chans att ni kan försonas?
|
|
|
2008-07-08, 10:49
|
|
|
bopibipedibopedibapa
Reg.datum: Feb 2008
|
att få hjärtat krossat är det bästa jag varit med om, det gjorde mig till en otroligt mycket bättre människa. När tjejen försvann så hittade jag även gymmet och det är jag evigt tacksam för.
Visst kan det vara jobbigt i början men du kommer vara en annan och en bättre människa i ditt nästa förhållande. Brustet hjärta är något vill alla måste arbeta oss igenom.
Träffas du och ditt ex ofta, delar ni något förutom förhållandet? för mitt ex går på min skola som har lett till att vi är jättebra vänner även nu efteråt vilket jag tycker är skönt. Om ni inte delar arbetsplats, vänner, eller bor nära varandra så kan du strunta i henne. Men vad du än gör snacka ingen skit, det mår ingen bra av.
Tiden läker även alla sår.
my 2 cents
|
|
|
2008-07-08, 10:50
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Varför betedde du dig som du gjorde då?
|
jaa du.. Det vet jag inte, fast nu är jag dock lite väl självskyllande det var även hon som bråkade, och betädde sig allmänt lustigt, slutbråket te'x Vi hade hyrt film laddat med godis etc, skulle ha "myskväll" sen ringer någon killpolare upp henne, pratar i 20 minuter, i andra änden av huset då hon sagt "jag ska på toa"
Jag går dit efter ett tag och vad gör du? då benämns jag till den i andra änden av linjen som "Någon som pratar med mig" Då skulle hon få en färdbeskrivning till en fest hon skulle dra till. Jag blev itne tillfrågad att hänga med. Då blev det lite skrik o stoj / bye. Så jag ska nog inte säga att enbart jag gjorde konstiga saker?
|
|
|
2008-07-08, 10:53
|
|
|
man vänjer sig
Reg.datum: Aug 2005
|
Efter inlägg #13 så undrar jag genast hur gamla ni är..
|
|
|
2008-07-08, 10:54
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kabuto
Efter inlägg #13 så undrar jag genast hur gamla ni är..
|
19 år.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:11.
|

|