Nu i EM tider bör även kolozzeum få sin egen startelva. Eftersom vi inte kan veta nåt om deras fotbollskunskaper bör vi ge dem en plats i laget enligt deras personlighet vilket omvandlas till fotbollskunskaper
Mitt lag är enligt målvakt+ 4-1-3-2 systemet
Målvakt: Koffeman, är målvakt i finska div 4. Vad mer behövs!
Högerback: Laget dummaste spelare brukar spela på denna position, hmmm det får bli jag själv. Även om jag under min aktiva fotbollskarriär var en fin playmaker, men jag får köra rucher på kanterna nu då!
Mittback: Jwzrd lång,tung,viljestark,ELAK, perfekta mittbacken
Mittback: Pirhana Lång,stor,rakat huvud, elegant och besitter säkerligen en fin högerdoija att rensa bollen lååångt!
Vänsterback: Eddie Vedder Konditionsstark, snabb, nyttig på kanten speciellt offensivt.
Defensiv mittfältare: Allan, här behövs en bestämd och elak och brytsäker rensare dvs perfekt för Allan.
Mittfältare vänster: Nitrometan, tyst, lugn kille som är jävligt allround. Jobbar i det tysta.
Mittfältare mitten: Rolf, snygg porrig ung man med rungande självsäkerherhet som renderar i många mål från 15-20 meter.
Mittfältare höger: Damien Thorne, kortväxt, explosiv som gör raider över hela plan. Spelar även mycket grisigt vid behov.
Anfallare: TP_88, bra hvudspelare som med den blonda luggen nickar in mål och skarvar Pirhanas långbollar.
Anfallare: Tomas Sundström med explosiva ben som vet var målet är beläget. Blott sin längd farlig i luften och snabb som en vässla.
Medelvikten torde vara rätt saftig i laget...
Hur ser er elva ut?