Citat:
Ursprungligen postat av Danny Devito
Hur kan du se bra resultat efter "några dagars deffning"?
Det går inte att tappa så mkt fett på bara några dagar, vetty.
Ja, du kan självklart fortsätta efter att du har "knaprat en burk".
Fettförbrännande kosttillskott är dock rätt värdelösa ur en effektivitet/pris-synpunkt (min åsikt).
|
Det är något som försvinner iaf? eftersom jag mätt och kollat så minskar kroppen på något iaf, det kan vara vätska i musklerna, men något försvinner iaf.. dock är väl forumet för att hjälpa? inte för att hugga ner på folk? alla har vi våran egen uppfattning! Eftersom du inte vet min kroppsbild kan du bara anta mitt kroppsfett, jag kan ju tappat 3 kilo på några dagar bara på att ändra livsstil och svälta mig själv.
----------------------------------------------------------
Tillbaka till ämnet:
Jag har forskat vidare och fått veta att tidigare rip fuel innehöll efederin (efedra) vilket ökade förbränningen med 30%. Nuvarande rip fuel får inte innehålla dessa ämnen eftersom det ökar kroppstemperaturen med ca 0.5 grader. Därför anser många som är väldigt seriösa med sin träning att det inte ger nog bra effekt. Dock har dagens ripfuel ändå effekt, men inte till samma grad.
Men det jag egentligen undrade och fick svar på är att det nog inte är farligt fortsätta med dessa tabletter eftersom koffeinet i sig inte är farligt, dock kan man äta koffeintabletter istället som är betydligt billigare och ger ungefär samma effekt.