Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Hur är det med sittstabiliteten? Är den bra borde du klara mer i sittvändning än styrkevändningar, förstås. Fast klarar du mindre med sittvändningar ska du ju självklart göra styrkevändningar på tävling.
Kul med SM-satsning, når du dina uppsatta mål så kommer du ta guld iaf, totalen i J-SM -77kg var 193 2006 och 201 i år, jag tror du har god chans till att placera bland de bästa iaf. Hur mycket väger, närmare 77 än 69 eller hur ligger du till?
|
Sittstabiliteten är väl duglig i vändningen, har aldrig ramlat fram eller bak i fulla vändningar men jag har inte kört dom ofta pågrundav hög belastning på hamstrings i sittvändningar(där inflammationen smärtar som mest). Det blir ett för högt tryck på senan vilket gör att det är paaaaaaaaaiiiiin! Så efter fredags fick jag såklart mycket pain å har haft det hela helgen, beror på att jag vart lat som fan, inte vart ute nåt i princip å inte trampat crosstrainer, tro mig, man blir bitter och sur som fan när man e skadad.
Aja, jag har haft värmepåsen på lite idag samt trampat crosstrainer iaf 2x10-20minuter, körde även 3x20 reps med 5kgs hantlar i rakmark för att öka rörligheten, ska börja köra 3x20 med dom morgon och kväll vilket lär va bra.
Blir jag frisk till innan februari är mina mål knappast för låga och emd e n bra kost så kommer vikten går ner. Men som sagt, man är inte så sugen på att sköta kosten och allt när man inte ens kan träna det man älskar. Nu är jag väl en kärring men so be it
Citat:
Ursprungligen postat av Mapa
hur känns de idag? träna imorn?? jag har inte ditt mobil nummer.. jag ska slagga hos carin ikväll men kommer hem imorn.. msn står på så om du bestämmer dig om du ska träna eller inte så skriv.. så att jag vet.. om du inte skriver nått så kör jag runt 11.00.. jag kommer hem typ 8 imorn bitti ..
edit: joinar du så får du skjuts 
|
Onsdag kan jag följa med å chinza lite å så!
edit: vikten har jag inte en aaaaaniing om btw.

80.5kg på hemmavågen men de e rent BS den e totalknas.