Lätt distraherad på gymmet?
Fan vilken dag alltså, har just varit på mitt sämsta träningspass i år. Råkade skada handleden på något okänt sätt på valborg ändå drar jag mig ner till gymmet, måste ju fan köra. Ligger i alla fall och pressar lite bröst i bänken, när jag ser den snyggaste jä**la brud jag sett, allvarligt det var så här ; nära att jag tappade stången. efter det gick det bara utför, kunde inte koncentrera mig för ett öre. Plus att en gammal polare dyker upp och försöker snacka ihjäl mig, jag trodde det var samma regler som på ett bibliotek på gymmet, säg inget! men men så var det tydligen inte.
Jag försöker i alal fall köra lite hantelpressar men nej nej så gjorde det skitont i handleden, kunde knappt lyfta en hantel. kanske va lika bra, kändes som om jag skulle tappat den i huvet i alla fall.
jaja, grejen är att jag blir så lätt distraherad på gymmet, folk som man känner eller så dyker upp och även om de inte snackar så vet jag att de är där och kan ställa till problem. :mad: jag brukar inte va osocial men på gymmet vill jag helst va själv.
Nån annan som har liknande problem? kanske ska ta med minidicen??