Vi har ju samma benpress, så jag undrar vilket djup du kör på? Finns 1-10 att välja på.
Kör på 1an, men den som är i stadshagen skiljer sig rejält mot den i farsta. När jag kör 1an i stadshagen är det snarare 2-3an i farsta. Men som sagt, kör alltid 1an och kör för det mesta i farsta så det blir djupt å bra =) själv då?
Var och klättrade en timme nu ikväll, sjukt nice =) får se om jag orkar köra rygg imorn iom att greppet blir lidande från klättringen
Hur länge sen var det du klättrade? Hur gick klättringen annars, klarade du några svårare banor?
Det var över en.månad sen, kanske 2 tillochmed. Men det gick bra, men körde bara blå banor :-)
Fan har redan skitont i benen och röven redan, lär bli en pain in da ass att jobba idag.. Sen har jag sovit riktigt dåligt, runt 5 timmar så ska hem och powernappa innan passet i eftermiddag
Kör på 1an, men den som är i stadshagen skiljer sig rejält mot den i farsta. När jag kör 1an i stadshagen är det snarare 2-3an i farsta. Men som sagt, kör alltid 1an och kör för det mesta i farsta så det blir djupt å bra =) själv då?
Var och klättrade en timme nu ikväll, sjukt nice =) får se om jag orkar köra rygg imorn iom att greppet blir lidande från klättringen
Jag kör 3an på våran. Skulle möjligen kunna köra 2an. 1an känns mest som knäna skall slås genom magen och man vill bara dö
__________________ Storebror måste hålla sig starkare än lillebror l-->Killerzteve goes mad
Åkte in och testade köra på Delta som ligger på odenplan, riktigt nice faktiskt Och det första som händer när vi kliver in är att magnus samuelsson kommer in direkt efter, haha fett coolt.
Gym: Delta
Latsdrag
85kg x5
80kg x5
80kg x5
80kg x5
- Gjorde fett ont i låren i nordicgym-maskinen :P
Hantelrodd
45kg x5
53kg x2
42,5kg x5
- Måste ju utnyttja deras jättehantlar när man är där Fan grepper svek verkligen
Kul att testa Delta. Hur var det jämfört med SATS? Förutom de mest obvious skillnaderna.
Tjaaa det var väl rätt likt medis faktiskt. Fräscha nordic-maskiner och skön källarkänsla. Dom hade såna där metalhantlar som är lite osköna att ha i knäet, men dom är ju ganska hardcore på samma gång går upp till 72kg tror jag.. Funderar på att köpa 10ggrs klippkort där när mitt kort går ut på 24fitness. Du borde testa det, lätt värt
Härligt att du börjat springa nu också Och bra att du fixade bättre redigering, kollade det förra klippet på datorn nu. Känns lite som kvalitén på roliga klipp från internet på 90-talet :P
Angående Delta så är det ju värt ett besök bara för det hantelformade dörrhandtaget och barstolarna i entrén
Härligt att du börjat springa nu också Och bra att du fixade bättre redigering, kollade det förra klippet på datorn nu. Känns lite som kvalitén på roliga klipp från internet på 90-talet :P
Angående Delta så är det ju värt ett besök bara för det hantelformade dörrhandtaget och barstolarna i entrén
Haha ah kvalitévar fan inte bra :-P jes fett kul att kuta tillsammans, ska bara driva upp tempot först :-)
yeah, det där handtaget var inte att leka med