Svårt att säga. Det finns män som är svin, men det finns damer som är motsvarande knäppa också. Anklagelser om misshandel och/eller övergrepp som hämd eller pga avartsjuka är inte helt ovanligt
Enligt arbetskamraten iaf så ska han tydligen vara sotis som fan. Ska tydligen ha hållt på ett tag med hon Thelma.
De som känner dem verkar ta hennes parti iaf.
Ska fråga ut honom mer när jag träffar honom.
Senast redigerad av Ett Orm den 2019-01-11 klockan 14:39.
Varning för väldigt lösa spekulationer nu: Jag skulle inte bli jätteförvånad om anklagelserna mot Hafthor stämmer. Med många strongmen får jag känslan av att de är "gentle giants", trygga personer som inte skulle göra en fluga förnär och som aldrig känt ett behov av att hävda sig. T ex Magnus Samuelsson och Benedikt Magnusson. Andra verkar mer osäkra. Eddie Hall är en sån. Hafthor är en annan; från hans "konstiga" frisyr och att han täcker hela kroppen i tatueringar till att han är med i Game of Thrones och videor med Rich Piana så känns han lite mer uppmärksamhetskåt och därmed lite mindre stabil än herrarna i den första kategorin.
Shaw verkar å ena sidan otroligt mycket tryggare i sig själv än Hall MEN det går att dra saker till sin spets och påstå att han kan uppvisa samma beteende. Jag tror INTE att det var en slump att hans 500 lbs x5 i bänkpress dök upp strax efter att Hafthor hade genomfört sin SL-debut.
Men OT så är jag medveten om anklagelserna mot Thor. Eftersom att inget är ristat i sten ännu så njuter jag av hans videos med Larry men absolut, det stör ju en att anklagelserna finns där. Det blir ju på något sätt extra obehagligt när han är så enormt stor och stark.
Shaw verkar å ena sidan otroligt mycket tryggare i sig själv än Hall MEN det går att dra saker till sin spets och påstå att han kan uppvisa samma beteende. Jag tror INTE att det var en slump att hans 500 lbs x5 i bänkpress dök upp strax efter att Hafthor hade genomfört sin SL-debut.
Men OT så är jag medveten om anklagelserna mot Thor. Eftersom att inget är ristat i sten ännu så njuter jag av hans videos med Larry men absolut, det stör ju en att anklagelserna finns där. Det blir ju på något sätt extra obehagligt när han är så enormt stor och stark.
Ja, man ska inte döma hunden efter håren och alla är oskyldiga tills motsatsen bevisats. Jag ville mest dela med mig av lite lösa reflektioner angående vad som pågår/pågått.
Ja, man ska inte döma hunden efter håren och alla är oskyldiga tills motsatsen bevisats. Jag ville mest dela med mig av lite lösa reflektioner angående vad som pågår/pågått.
.
Shaw blev väl ihop med sin bästa polares fru direkt efter att polaren dog? Det känns väl lite halvskumt enligt mig. (polare = Mike Jenkins)
Shaw blev väl ihop med sin bästa polares fru direkt efter att polaren dog? Det känns väl lite halvskumt enligt mig. (polare = Mike Jenkins)
Så skumt är det väl inte direkt. Polare som umgås mycket och tränar tillsammans. En dör och en vän är där och stöttar. Känns inte som ett ovanligt fenomen direkt.
Shaw är så korrekt och seriös hela tiden. Även när han försöker vara rolig och lättsam blir han lite tråkig.
Jag fattar inte det här fenomenet med Shaw. Jag gillar t om snubben, försöker kolla på hans videos, men oftast är dom sjukt tråkiga. Han är inte det bästa vlog-materialet direkt.
Kul grej att runt 30.20-30.40 däromkring så kan man se att Eddie triceps faktiskt har lite formen som på den han la upp på sin insta som alla hävdade var PS.
Säkerligen förstorade på hans insta men nog sticker hans triceps ut bra även när han är så tung som han är i filmen.