Chins v-handtag
8, 7, 6 Samma som sist, ska prova att köra i latsdrag nästa pass
Stångrodd
60kg x 8, 8, 8 +10kg. Kan dock köra betydligt tyngre, försöker hitta ett utförande som ja trivs med, börjar närma mig!
Sitt. rodd med brett grepp
55kg x 10, 10, 10 +5kg. Samma här som stångrodd.
Stångcurl
40kg x 8, 6 +2 reps
35kg x 6 superstrikt
Benspark SS Sitt. lårcurl
75kg x 10, 9 SS 55 x 13, 11 +5kg i båda
Är nöjd, får bra kontakt med chinsen nu! Stretchen i bottenläget är kanon, känns riktigt bra! Nu ska jag försöka äta så mkt som de bara går innan sängdags! Ska bli skönt med vila imorgon, ska försöka klämma i mig mkt mat och hinna med en joggingtur!
Fräsigt! Visst blev det bättre med kontakten i chins? Gungar du fortfarande?
Kontakten va bra, men det är inte i viktbelastade jag gungar! Det är när jag ska köra kroppsvikten enbart och köra så fort som möjligt i den negativa delen av rörelsen. När jag kör med vikt kör jag långsamt ner
Imorgon är det tänkt att maxa dipsen på kroppsvikten men eftersom jag gjort lika många reps två veckor i följd nu så tänkte ja för att "chocka" kroppen köra med +2,5kg, förhoppningsvis kommer jag iallafall göra minst 15 reps!
Tar eventuellt med flickvännen, då blir det antagligen film
Dips med kroppsvikt (+2,5kg idag, se föregående post )
+2,5kg x 19 FILM! Gjorde 20 på kroppsvikt sist, grymt nöjd!
2 x 8 explosiva
Plan hantelpress
33,5kg x 5, 5, 5 Ökning ett hantelpar!! Och det va inga problem
Liggande tric.ext
+18,5kg x 10, 10, 10 +3,5kg, lätt, öka nästa gång
Sitt. frenchpress
55kg x 7, 7 +5kg, lätt!, öka nästa gång
Drag till hakan
35kg x 10, 10, 10 Körde i en seg smith som skulle behövt oljas
Avsluta med några set cablecrunches!
Riktigt nöjd idag, dipsen gick som jag trodde riktigt bra! Dock kom inte alla reps med i filmen. Snackade med en kille idag som frågade om ja skulle tävla så vi börja snacka, han tyckte iaf dem såg bra ut! Vet inte om ja borde markera låsningen tydligare?!
Bra skit, ju! Det är rätt sällan man ser folk på gymmet som har så bra magstyrka/kontroll att de kan hålla kroppen i linje och inte gunga. Det kommer bli en fin lite fitt(ness)pojke av dig.
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.