2006-12-02, 19:04
|
|
Mr BodyPump.
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Brooklyn
timme är ganska söt faktiskt 
|
Va, jag? Ässhh
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus
High Carb, High Fat, High Five.
|
|
|
|
2006-12-02, 19:05
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av tp_88
Bra markat av 2/3 av Oskarshamns-maffian! 
|
Jag det var helt otroligt! Du får kolla filmerna imogron! Oskarshamns-maffian är här för att stanna!
Citat:
|
|
|
|
2006-12-02, 22:12
|
|
Bananslukerskan.
Reg.datum: Sep 2002
|
Oj vad bra gjort av David och Marcus  Verkligen grymt! Vad kul!
|
2006-12-03, 01:08
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglan
Oj vad bra gjort av David och Marcus  Verkligen grymt! Vad kul!
|
Ja det var ruskigt kul! Känslan när båda tog rekord (och markus tripplade det) så blev jag så glad som om det skulle varit jag själv som gjort det
Jag längtar till filmerna på söndag.
Citat:
|
|
|
|
2006-12-03, 09:50
|
|
Bananslukerskan.
Reg.datum: Sep 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Timme
Ja det var ruskigt kul! Känslan när båda tog rekord (och markus tripplade det) så blev jag så glad som om det skulle varit jag själv som gjort det
Jag längtar till filmerna på söndag.
|
Underbart att läsa om hur du gläds med andra! Var rädd om den förmågan, det är inte alla som har den! Du är en genomgod människa Timme, så omtänksam och snäll mot alla :love:
|
2006-12-03, 10:25
|
|
Banned
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av stahlberg
Nu såg jag dina egna tomtenarklyft. De var precis så lätta som du sa.
Att göra som David - bli svensk mästare i sitt livs första tävling och lyfta svenskt rekord i marklyft i den andra - är verkligt ovanligt. Inte heller Marcus´prestation - att lyfta svenskt rekord i marklyft i sin första tävling någonsin - är precis vardagsmat.
Jag är ENORMT STOLT över mina sverige-adepter - samtliga fem!
|
Konstigt att du är stolt över oss... Nämde det till Stolpen och alla igår..  Tänk vad Krister bör vara stolt, bara SV-rekord och SM - Medaljer
|
|
|
2006-12-03, 11:09
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglan
Underbart att läsa om hur du gläds med andra! Var rädd om den förmågan, det är inte alla som har den! Du är en genomgod människa Timme, så omtänksam och snäll mot alla :love: 
|
Tack så mycket
Det var jäte roligt att höra! Jo jag har lätt för att glädjas med andra och det är jag väldigt tacksam för. Det hela blir så mycket roligare då och allt blir mycket lättare.
Citat:
|
|
|
|
2006-12-03, 11:10
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Ursprungligen postat av damir_T
Konstigt att du är stolt över oss... Nämde det till Stolpen och alla igår..  Tänk vad Krister bör vara stolt, bara SV-rekord och SM - Medaljer
|
Stålis har helt enkelt gjort en fullträff med valet av Svenska adepter!
Citat:
|
|
|
|
2006-12-03, 11:19
|
|
Banned
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
Stålis har helt enkelt gjort en fullträff med valet av Svenska adepter! 
|
JAo
|
|
|
2006-12-03, 15:27
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Det är förstås närmast fantastiskt. Ofast fordrar det en hel del arbete innan man börjar nå såhär stora framgångar. Här har de kommit efter en oväntat kort tid.
Jag har ett fel(?) som tränare : jag är "titelsjuk" (jag gillar när mina adepter tar medaljer och lyfter rekord). Ifjol bestämde jag mig för att ha en adept som blev svensk ungdomsmästare 2006. Tyvärr var han skadad på SM i Borlänge. När Timme och David blev mina (första) sverige-adepter planerade jag från början att David skulle bli svensk mästare i bänkpress 2006 (jag visste att Timme inte kunde bli det ännu 2006). Så visade det sig att David ändrade sig och inte tänkte tävla (men nog träna). Som tur är ändrade han sig efter DM i Kalmar (annars hade jag ju ingen brådska, jag tänkte att han ändrar sig efter att ha varit med och sett SM i bänkpress. Men nu tävlade han ju, och vann). Då hade jag ju fått också tre mycket duktiga adepter till : Damir, Fjodor och Markus.
Jag har försökt välja mina adepter så att de ska vara så "oskrivna blad" som möjligt. Med undantag för Damir så hade ingen av dem ens tävlat förut. Och med undantag av Damir (och möjligen Fjodor i bänkpress) så var det inte många som kunde ana de nya lyftarnas potential. Att de sedan råkar vara rätt jämngamla och bo rätt nära varandra är förstås stora fördelar.
Allt detta säger jag ingalunda för att skryta med mig själv, utan för att jag är enormt nöjd med adepternas framgångar hittills. Och jag är ganska säker på att det är bara början!
|
2006-12-03, 15:46
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Det är förstås närmast fantastiskt. Ofast fordrar det en hel del arbete innan man börjar nå såhär stora framgångar. Här har de kommit efter en oväntat kort tid.
Jag har ett fel(?) som tränare : jag är "titelsjuk" (jag gillar när mina adepter tar medaljer och lyfter rekord). Ifjol bestämde jag mig för att ha en adept som blev svensk ungdomsmästare 2006. Tyvärr var han skadad på SM i Borlänge. När Timme och David blev mina (första) sverige-adepter planerade jag från början att David skulle bli svensk mästare i bänkpress 2006 (jag visste att Timme inte kunde bli det ännu 2006). Så visade det sig att David ändrade sig och inte tänkte tävla (men nog träna). Som tur är ändrade han sig efter DM i Kalmar (annars hade jag ju ingen brådska, jag tänkte att han ändrar sig efter att ha varit med och sett SM i bänkpress. Men nu tävlade han ju, och vann). Då hade jag ju fått också tre mycket duktiga adepter till : Damir, Fjodor och Markus.
Jag har försökt välja mina adepter så att de ska vara så "oskrivna blad" som möjligt. Med undantag för Damir så hade ingen av dem ens tävlat förut. Och med undantag av Damir (och möjligen Fjodor i bänkpress) så var det inte många som kunde ana de nya lyftarnas potential. Att de sedan råkar vara rätt jämngamla och bo rätt nära varandra är förstås stora fördelar.
Allt detta säger jag ingalunda för att skryta med mig själv, utan för att jag är enormt nöjd med adepternas framgångar hittills. Och jag är ganska säker på att det är bara början!
|
Hräligt! Detta har gått bättre än väntat!
Citat:
|
Senast redigerad av Timme den 2006-12-03 klockan 15:49.
|
|
|
2006-12-03, 16:00
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Hräligt! Detta har gått bättre än väntat!
|
haha! Dyslexin gör sig påmind
Citat:
|
|
|
|
2006-12-03, 16:14
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Du gjorde själv ett tomtemarklyft i JSK Record Breakers. Det var när du lyfte upp David i luften (efter hans svenska rekord) som om han hade varit en fjäder!
|
2006-12-03, 16:26
|
|
Mr BodyPump.
|
Citat:
Du gjorde själv ett tomtemarklyft i JSK Record Breakers. Det var när du lyfte upp David i luften (efter hans svenska rekord) som om han hade varit en fjäder!
|
Det kan man säga!
Mer tomtemarklyft blir det på träningen på söndag men alldeless strax är det böjjeliböj! 3an på 120 skulle alltså vara med med lindor?
Citat:
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:47.
|

|