Citat:
Ursprungligen postat av Ajemän
Härligt man!
Fasen jag blir så taggad av värmen. På med lurarna och svettas till max. Se det som en utmaning, yao a machiiine 
|
Haha härligt ju, önskar jag kunde tagga lite mer också men när svetten rinner ner i ögonen och svider då blir jag mest bara irriterad
Citat:
Ursprungligen postat av Aliaas
Härligt pass mannen och vikten forstätter stadigt neråt (lr inte sen sist men du fattar), ser ju riktigt bra ut! 
|
Ja den börjar röra på sig nu (både uppåt och neråt) men det lutar åt 0,3-0,5kg i veckan. Funderar på om det är lite väl snabbt. Tänkte mig kanske -1kg/mån.
Citat:
Ursprungligen postat av Krutpaket
Najs pass! Vad är målvikten?
|
Ja det var ett rätt härligt pass, tack! Någonstans runt 72-74kg skulle jag tro sen får det bli balans. Hade gärna kommit ner i ett lågt BF för att skapa bra förutsättningar att bygga på. Vi får se!
Onsdag 23:e
"pull"
KV: 80,1kg (-0,4kg)
Dynamisk stretch och uppvärmning
Marklyft
60kg x 8
80kg x 6
90kg x 5
110kg x 2
120kg x 1
120kg x 2 (med bälte och remmar)
Hade hoppats på en trea men ryggen kändes inte helt 100.
110kg x 2
Siktade på en trea här också men nop
Kör direkt på 110kg nästa gång och siktar på 3x3.
Chins (brett grepp och remmar)
KV x 6
KV x 5
KV x 4
Latsdrag
70kg x 5
70kg x 5
70kg x 5
Kabelrodd
60kg x 8
70kg x 5
70kg x 5
70kg x 5
Remmar användes lite här och där när det behövdes..
DB curlZzz
10kg x 10/10
16kg x 8/8
PB
16kg x 6/6
16kg x 5/5
Kändes så jäkla bra första setet sen så dog det lite men nöjd iaf!
Planka och rygglyft (superset)
3 varv med 15sek planka och 8 reps rygglyft.
Lite missnöjd med marklyften men annars ännu ett bra pass, på fastande mage dessutom. Känns som jag gör bäst ifrån mig när jag tränar innan frukost med lite EAA i kroppen och sen en stor lunch när jag kommer hem. Har valt att öka på intaget till 2200kcal en period då det känns som styrkan har minskat lite för mycket, speciellt i bänkpress. Kan ju också bara vara normalt..
Fick hem 2 burkar med EAA idag också med smakerna
Berry och
Juice Apple. Låter ju gott men det är inte så noga så länge ration är OK.
I morgon ska flickvännen tränas och det är möjligt det blir lite mer curlz för min del!