2011-12-13, 02:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av LizaK
Skämt åtsido.
Vi måste ta oss en funderare på orsaken till att somliga väljer att ta anabola.
Killen i filmens attityd var ett skämt och fysiken var inte heller imponerande. Men som nämnt tidigare i tråden; bättre än hos en (hel) del grabbar i den åldern som inte tränat så länge..
Vi måste tänka på varför vissa gör det här valet. Och försöka förändra det vi kan så att färre nappar..
För missbruk är vanligare än de flesta av oss vill erkänna.
Det är inte ovanligt att (särskilt) tonårskillar och tjejer i jakt på fettfria kroppar tar till allt möjligt för att nå sina mål.. Anabola kan hjälpa dem en bit på vägen och är deras kroppsbild tillräckligt kass bryr de sig troligtvis inte alltför mycket om ifall det är rätt eller fel, skadligt eller ej..
/Liza
|
Killen i videon är ett hopplöst fall, han verkar lite smått efterbliven osv, men varför många väljer steroider är nog för att de vill ha en muskulös kropp, men vill inte vänta... I dagens samhälle får man allt få 5 röda, och det gäller även muskler.
|
|
|
2011-12-13, 02:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik1
Killen i videon är ett hopplöst fall, han verkar lite smått efterbliven osv, men varför många väljer steroider är nog för att de vill ha en muskulös kropp, men vill inte vänta... I dagens samhälle får man allt få 5 röda, och det gäller även muskler.
|
Tack för rättelsen!
Skulle ha skrivit taniga tonårskillar och tjejer i jakt på fettfria krippar, men missade det pga trötthet. Det är segt att jobba natt
Mvh,
/Liza
|
2011-12-13, 02:34
|
|
|
Registered User
|
KROPPAR ska det stå f........ XD
Av någon anledning känns det som att jag inte kommer att göra någon större nytta inatt..
*Kryper*
/Liza
|
2011-12-13, 09:07
|
|
|
BodyPumpens grundare.
Reg.datum: Nov 2001
|
Såg precis inslaget, han representerar nog den genomsnittlige missbrukaren bland dagens ungdom. Totalt fixerad och mediokra resultat.
Det som oroade mig lite var fläkten vid sängen. Fläkten kan antyda att han kan ha varit på det livsfarliga fettförbränningspreparatet DNP, vilket tyvärr inte skulle förvåna mig.
|
2011-12-13, 09:16
|
|
|
is this real life
Reg.datum: Nov 2004
|
jag har slarvat ordentligt med min träning dom 2 senaste åren och droppat 10-15kg pga skador mm. Men jag är ändå "större" än "peter" jag måste preppa1111!!!!!
|
|
|
2011-12-13, 09:27
|
|
|
Fulstygg
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Såg precis inslaget, han representerar nog den genomsnittlige missbrukaren bland dagens ungdom. Totalt fixerad och mediokra resultat.
Det som oroade mig lite var fläkten vid sängen. Fläkten kan antyda att han kan ha varit på det livsfarliga fettförbränningspreparatet DNP, vilket tyvärr inte skulle förvåna mig.
|
Livsfarligt är väl kanske att dra i för höga växlar. Såvitt jag vet har ingen dött i Sverige och om du inte doserar som en viking så bör det gå förhållandevis lugnt, förutsatt att du inte är allergisk. Har själv varit på sjukan med en vän som fick anafylaktisk chock och tyckte det var obehagligt.
Håller för övrigt med martikainen. Han är större än genomsnittliga aas-brukaren. Det säger ju en del om hur pinsamt dåliga resultat folk får av gymträning, rena som preppande.
Senast redigerad av hultman den 2011-12-13 klockan 09:29.
|
|
|
2011-12-13, 10:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Vilken tomte
Såg f.ö som SATS odenplan..
|
nja...det är nog Medis...
|
|
|
|
2011-12-13, 10:56
|
|
|
You dont make friends with sallad
|
En sak jag reagerade på förutom att han inte va så stor av sig var när han tränade ryggen.
Han böjde ju bak hela överkroppen när han drog ner vikterna och jag har set flera på mitt gym göra sådär ska man verkligen träna ryggen sådär för jag brukar bara dra ner vikten med mina armar för så som jag ser det får man ordentligt med hjälp av överkroppsvikten för å få ner vikten. Säger inte att det behöver vara fel men vad har det för funktion att dra ner hela överkroppen samtidigt som man drar ner vikten.
|
|
|
2011-12-13, 11:30
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av manekin
nja...det är nog Medis...
|
Jag hade fel. Var medis
|
|
|
|
2011-12-13, 11:38
|
|
|
Midnight toker
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av martikainen
Roligt att majoriteten i den här tråden tycker att killen är så otroligt liten
|
Enda anledningen att folk går på så hårt är väl för att han har en väldigt rolig självbild? Han är ju inte ens nästan så "onormalt stor" att det är nån man hade kollat på för att han var vältränad... Och med tanke på omständigheterna så är han väl inte så stor heller? Jag hade iaf förväntat mig bättre resultat än så om jag skulle tagit anabola i fyra år
|
|
|
|
2011-12-13, 11:46
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Hur ser ni att "ni" är grövre än honom och att han är väldans klen? Han är ganska slät, och är själv i bild, så det är svårt att referera till.
Bara för att han inte är utmärglad betyder inte att han saknar muskler. En utmärglad kropp med lite muskler ser grov ut på bild om ingen står bredvid, men ställ killen från inslaget bredvid valfri opti - 73kgshjälte från dagsformstråden så ser han garanterat större ut (Och optihjälten ser garanterat mindre ut när han inte zoomar in magen i närbild på foto).
Killen i inslaget dwarfar de flesta i den åldern på Kolozzeum. De filmar när han värmer upp, inte när han lyfter. Han kör garanterat tyngre hantelpressar än 90% av denna trådens haters.
|
|
|
2011-12-13, 11:49
|
|
|
Human forklift.
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Loke
Ja, det gör dom, och det har dom goda skäl till. Kraftsportare, byggare och kriminella dopar sig mer än hockeyspelare och fotbollspelare.
|
Det beror nog på vilken nivå du menar. På korp till division 1 nivå, javisst. Kanske om vi snackar elitserien i Sverige också. Men jag tror knappt du hittar en enda ren ishockeyspelare i NHL. Och i Italien (fotboll) har det hänt att dopingkontrollanter inte ens får komma in på träningsplatsen där lagen tränar. Man kan nog lugnt påstå att ju mer pengar det cirkulerar i en idrott desto mer benägna blir idrottarna att dopa sig. Och om inte idrottarna själva vill det så kan det vara tränarna. Du äger inte precis dig själv och får göra vad du vill om du spelar fotboll i Milan eller i ett NHL lag. Att sedan byggare använder högre doser är nog självklart, men tro inte att hockey och fotboll på elitnivå är rena idrotter
Senast redigerad av Stefan J den 2011-12-13 klockan 11:51.
|
|
|
2011-12-13, 11:58
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Dumskallar finns överallt, tråkigt bara att han försöker representera kroppsbyggarna och det ger bara mer fördomar om stryrketränande. Desstutom verkar han vara en riktig nonresponder.
|
|
|
2011-12-13, 12:08
|
|
|
Fulstygg
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Hur ser ni att "ni" är grövre än honom och att han är väldans klen? Han är ganska slät, och är själv i bild, så det är svårt att referera till.
Bara för att han inte är utmärglad betyder inte att han saknar muskler. En utmärglad kropp med lite muskler ser grov ut på bild om ingen står bredvid, men ställ killen från inslaget bredvid valfri opti - 73kgshjälte från dagsformstråden så ser han garanterat större ut (Och optihjälten ser garanterat mindre ut när han inte zoomar in magen i närbild på foto).
Killen i inslaget dwarfar de flesta i den åldern på Kolozzeum. De filmar när han värmer upp, inte när han lyfter. Han kör garanterat tyngre hantelpressar än 90% av denna trådens haters.
|
Jo, jag håller med. En överväldigande majoritet koloiter ser ju helt otränade ut. Och trots det skriver man med stor säkerhet hur man bör träna och äta för att bygga maximalt med muskler. Tragikomiskt...
Men när det gäller herren i klippet så tycker jag fortfarande att han är en misslyckad pajas till räka. Även fast jag själv ser ut som ett spett bredvid folk som har muskler.
|
|
|
2011-12-13, 12:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2011
|
Om det är sats medis lär han väl inte vara okänd så länge till? Eller är inte det ett ganska vanligt gym?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:15.
|

|