Grymt grepp! Fin RAW styrka , vad har du för delmål till hösten?
mvh
Tackar!
Har inte så mycket konkreta mål, men är nog tekniken i Knäböjen jag vill förbättra så mycket som möjligt, Finns mycket att göra där ännu... Samt försöka få till en brygga i bänken, just nu ligger jag nästan helt platt...
180 raw bänk med halv "taskig" teknik (ursäkta uttrycket, vet ju faktiskt inget konkret om din teknik utan syftar endast på din avsaknad av brygga), det är ruskigt grymt Framtida 200+ bänkare!
180 raw bänk med halv "taskig" teknik (ursäkta uttrycket, vet ju faktiskt inget konkret om din teknik utan syftar endast på din avsaknad av brygga), det är ruskigt grymt Framtida 200+ bänkare!
Det är dock inte med stopp som jag lyft 180.
Här är en film på ett av mina tre lyckade försök på 180
(grabben hant inte med riktigt i starten med kameran)
"RÖR" Ø14cm Bänk :
100x7 (Explosiva med stopp)
120x7 (Explosiva med stopp)
"RÖR" Ø18cm Bänk :
80x7 (Explosiva med stopp)
80x7 (Explosiva med stopp)
Tid:
55 min
Blev "Brygg" träning idag, med hjälp av ett rör under ryggen.
14 cm röret var inge problem, men med 18 cm blev det riktigt mycket strech.
Det var ganska kul träning, så det kommer bli mer av denna vara.
Marklyft:
210x5
210x5
210x5
210x5
210x5 eller 4 Tappade räkningen
Tid:
120 min
Långt och svettigt pass, Man är inte van att träna på morgonen, klev upp för sent så jag han inte äta som planerat, så magen kurrade friskt under passet...
Tyckte filmen på din bänk var riktigt fin, du ligger som sagt helt platt och studsar inte överdrivet mycket, med förbättrad teknik har du säkerligen redan ett par kilo till direkt Tror fortfarande på dig angående 200+ klubben
Tungt att köra massor med böj och mark samtidigt, måste vart svettigt!
Var ensam å köra idag, så jag hade ingen passare, då jag alltid brukar ha hjälp att lyfta ut så fick man träna på det själv idag. Lite vingligt men det fungera.
Bjuder på ett klipp från sista 165 lyftet, det var segt men det gick: