Träningsstatus
Fick mig en bra dos av inspiration igår på SM i klassisk Styrkelyft i Lund.
Kul att träffa så många koloiter med och det var bra många fler på plats som jag inte känner eller vet vilja de var (men som jag hörde omnämnas).
Blev lite spot'ing iaf av Anton Fräs, Mikaelj (säg någon event han inte är med på), Thalagor, eleni, Nelli, Luttis, LindaS, Nitrometan (väldigt trevlig o sympatisk herre med skägg!), EMNO som klovade järnet, Bubbe mfl mfl...
Sedan såg jag en tjej som påminde om Bulldozer, men vet inte om det var hon. Tillika såg jag en herre som såg ut exakt som jag fått för mig att Z_bumbi ser ut (eller ja, skägget var lika iaf). Missade säkert en massa namn här och hörde flertalet namn till som både tävlade o fanns i publiken. Kul iaf, nästa år får kolo ordna en banner + ha en monter med tshirts osv ihop med Fairing.
Prick 10 dagar kvar till augustis delmål. Har forcerat på rätt bra och tryckt skiten ur kroppen o muskelminnet och det känns lovande inför hösten. Jag har inte varit så här hård och vaskulär i kroppen som jag är nu på länge. Jag upplever en grym kontakt med alla muskler överlag, både när jag tränar, men annars bara när jag rör mig så känns det som om jag har ett "tryck".
Ska bli kul o se om jag blir en tjockis bara, eller om jag faktiskt kan bulka "lagom" med kvalitétsökningar, men än så länge trivs jag riktigt bra med både trycket och den snabba återhämtningen därtill.