Tyckte ditt bänkpress schema såg så tufft ut så var tvungen att prova på det, körde första passet idag jävlar vilket kämperi det blev sista 2 sätten. Skön pump efteråt
Tyckte ditt bänkpress schema såg så tufft ut så var tvungen att prova på det, körde första passet idag jävlar vilket kämperi det blev sista 2 sätten. Skön pump efteråt: )
hehe, jo, det är ett rätt intressant program.. funderar på att köra det här till slut, sedan en vecka vila, sedan lite underhållsperiod för toppstyrkan och efter det en ny omgång med nytt 1RM. hade nog en del problem i början av programmet, jag var i rätt dåligt skick första veckan, kramp och ont i lederna, men småningom vänjer sig nog kroppen vid volymen.. Kommer man förbi vecka fem så tror jag nog det kan gå vägen!
kör du andra dagen också, 8x1x90%?
Jag hoppas jag en dag kan bli så stark som han som gjorde det där programmet..
Har bara kört första passet hittills men tänkt att försöka köra igenom hela schemat och träna bänkpress då 2 ggr i veckan. Provade att köra damiens program innan och det fungerade väldigt bra gick upp 10kg på 1rm. Var sugen på ett program med lite högre volym sista tiden av bulken och ditt verkade intressant och lite annorlunda aldrig kört så hög volym förut så ska testa på det. Tänkt å följa din journal verkar som du kämpar på riktigt bra
försov mig idag, så det blev ett djävla krigande för att komma sig till gymmet.. fick åka via kiosken för att köpa battery och choklad för att ens lite få upp blodsockret.. o snuset glömde jag hemma så ja var griiiiinig!
bänk 10x50, 100, 8x8x122.5
cc pushdowns 5x8x70
tryndrag 5x10x50
Ajaj vilket tungt pass. Är helt körd och på gränsen nu när det blev tredje gången tungt bänkat den här veckan. Måste försöka mig på 7x7x130 på tisdag, kommer inte vara riktigt lätt. Nåja dagens pass: