Det är liksom ingen direkt stor skillnad mellan bankerna. Ta den som är närmast.
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Mja, några bra måste jag hålla med om. 2-3 st på nya albumet iaf.
Ja men tänk på alla han producerat! Nelly Furtado, Justin Timberlake, Jay-Z, Aaliyah, Missy Elliott, Eve, Rihanna, Ginuwine. Jag menar, hur stilbildande var inte "Pony" när den kom 1996? En elva år gammal låt som fortfarande låter modern!
Det är extrakostnader på typ allt. Kan inte få kontobesked i från några bankomater som inte är Swedbanks. nej usch.
Är det inte så det funkar? Har du Nordea så kan du väl inte ta ut dina kontouppgifter på SEB?
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Ska skaffa Handelbanken eller SEB. Nordea lockar men de har väl rtyp..skraplotter *
Skraplotter ja. Sjukt fattigt. Men min bankman sa att de snart skulle gå över till "dosor". Vad snart innebär vet jag inte.
Mina föräldrar har SEB och de dosorna är sjukt jobbiga.
Min flickvän har Handelsbanken, och hon måste ha ett jäkla program installerat på datorn. Går inte att göra ärenden på datorer som inte har detta "program" (någon slags äkthetsbevis) installerat. Ett rent helvete när jag formaterade om hennes dator för något år sedan. Vet inte om de även har dosor iofs.
Swedbank har bra studentpriser dock, om man nu är det. Jag hade allt helt gratis (visa, internetbank) där. Och deras dosa och internetbank regerar jämfört med de andra jag testat (nordea, handelsbanken, seb).
Skraplotter ja. Sjukt fattigt. Men min bankman sa att de snart skulle gå över till "dosor". Vad snart innebär vet jag inte.
Mina föräldrar har SEB och de dosorna är sjukt jobbiga.
Min flickvän har Handelsbanken, och hon måste ha ett jäkla program installerat på datorn. Går inte att göra ärenden på datorer som inte har detta "program" (någon slags äkthetsbevis) installerat. Ett rent helvete när jag formaterade om hennes dator för något år sedan. Vet inte om de även har dosor iofs.
Swedbank har bra studentpriser dock, om man nu är det. Jag hade allt helt gratis (visa, internetbank) där. Och deras dosa och internetbank regerar jämfört med de andra jag testat (nordea, handelsbanken, seb).
Min bror har Nordea. Pappa har Handelsbanken. Jag och mamma har Swedbank. Har alla fonder osv på Swedbank och det lär jag väl fortsätta med. Gillar inte skatterna när jag säljer fonderna
Var inne på ICAbanken ett tag faktiskt. De har sjukt bra ränta och villkor. Men man handlar allt på kredit och betalar is lutet på månaden. Jag vill att pengarna ska försvinna direkt så att jag inte överkonsumerar.
Finns inget bättre än en riktigt kall öl på kvällskvisten.
I love my life
Fear and Loathing in Las Vegas... 4e gången på 2 dagar... Tentaplugg med massa koffein.. Kan verkligen inte somna...
Ska fan kolla på den sen jag med, en av världens bästa filmer utan tvekan.
Väldigt bra. Otroligt bra skådespeleri. Väldigt speciell. Inte alla som uppskattar den.