Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-10-15, 13:54   #91
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
En bidragande faktor tror jag är att poliser får mycket brudar. Var man coolast i åttan och fick alla snygga tjejer, och sedan i vuxnare ålder enbart får riktigt pantade trasiga tjejer på fall medans klassens tönt som blivit polis får alla kvalitetsbrudar - trots att han inte tjänar mycket pengar, och trots att man tillsammans med sina coola polare spolade tönten i skoltoaletten för 13 år sedan är man idag inte alls lika cool som polisen. Det svider att förlora.
filmjölk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 13:57   #92
tearz
Registered User

tearzs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
En bidragande faktor tror jag är att poliser får mycket brudar. Var man coolast i åttan och fick alla snygga tjejer, och sedan i vuxnare ålder enbart får riktigt pantade trasiga tjejer på fall medans klassens tönt som blivit polis får alla kvalitetsbrudar - trots att han inte tjänar mycket pengar, och trots att man tillsammans med sina coola polare spolade tönten i skoltoaletten för 13 år sedan är man idag inte alls lika cool som polisen. Det svider att förlora.
Skitsnack.

<<< Lé Journalé
tearz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 14:03   #93
Anders77
Registered User

Anders77s avatar

Reg.datum: Jul 2011
Gammal 2013-10-15, 14:21   #94
alphahanen2
Registered User

Reg.datum: Mar 2012
För att folk är snekn'llade apor som inte är i närheten av att förstå värdet av en bra och fungerande poliskår som vi har.
alphahanen2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 14:27   #95
TheOne1994
Registered User

TheOne1994s avatar

Reg.datum: Apr 2010
Jag gammal hojåkare som tävlade i Road Racing på glada 90 talet. Körde som en galning både på och utanför bana. Snuten var efter mig typ hela tiden...tog dom mig var man stor i käften, det hörde väl lite till oxå. Ville testa gränsen.

Ett par år senare blev det korpen i Innebandy. Tror ni inte vi får möta polisen !!!
Vi spelade i en gammal lite mindre gympasal med ribbstolar på båda sidorna.
Så fort jag fick bollen hördes en röst i dur: ta han !!! Det var ingen rolig match för mig. Där fick man igen för alla dom gångerna man vart stor i käften

Senast redigerad av TheOne1994 den 2013-10-15 klockan 14:30.
TheOne1994 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 14:30   #96
alphahanen2
Registered User

Reg.datum: Mar 2012
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne1994 Visa inlägg
Jag gammal hojåkare som tävlade i Road Racing på glada 90 talet. Körde som en galning både på och utanför bana. Snuten var efter mig typ hela tiden...tog dom mig var man stor i käften, det hörde väl lite till oxå. Ville testa gränsen.

Ett par år senare blev det korpen i Inenbandy. Tror ni inte vi får möta polisen !!!
Vi spelade i en gammal lite mindre gympasal med ribbstolar på båda sidorna.
Så fort jag fick bollen hördes en röst i dur: ta han !!! Det var ingen rolig match för mig. Där fick man igen för alla dom gångerna man vart stor i käften
Jävlar där körde du rakt på on-topic konen!
alphahanen2 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 15:23   #97
stridis
stridis- avatartextmästare

stridiss avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Ursprungligen postat av alphahanen2 Visa inlägg
För att folk är snekn'llade apor som inte är i närheten av att förstå värdet av en bra och fungerande poliskår som vi har.
Mjaa, nu tar vi det lite lugnt här. Polisen som myndighet har en hel del brister.

✮✮I won't just gaze into the abyss, I'll maintain uncomfortable eye contact with it. ✮✮⠀⠀
stridis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 16:26   #98
tjing
Banned User

Reg.datum: Jun 2012
För att det finns en massa överaggressiva idioter inom kåren. Och också många bra personer givetvis.
tjing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 16:28   #99
Juxta
Broder Broccoli

Juxtas avatar

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Anders77 Visa inlägg
Haha vad är detta för kommentar till videon:

"JAG FÅR INTE TAG PÅ DIG!!!!!

ÄR RELATIVT HOTAD#####"
Juxta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 16:32   #100
Lance Uppercut
Registered User

Lance Uppercuts avatar

Reg.datum: Jun 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Johalk Visa inlägg
Av vad jag sett verkar det handla om IQ. Smarta människor hatar sällan polisen, de som hatar polisen är low IQ trash som glider runt på gatorna och leker "gangster".

Verkar också handla mycket om etnicitet.
Att dra extrema slutsatser utan belägg är däremot ett tecken på hög IQ eller?
Gammal 2013-10-15, 17:17   #101
filmjölk
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av tearz Visa inlägg
Skitsnack.
Njae, jag tror det ligger en del i det. Vi antar här att personer som inte gillar polisen var coola i plugget, och nu i vuxen ålder kan klassens tönt som blivit polis eller dörrvakt på krogen med lätthet spöa coolingen i en fajt både på gatan och i gymmet, dessutom kan tönten få mer och bättre brudar. Det borde svida rätt rejält för coolingar som sätter värde i sådana saker.

Citat:
Ursprungligen postat av tjing Visa inlägg
För att det finns en massa överaggressiva idioter inom kåren. Och också många bra personer givetvis.
Det finns för få överaggressiva idioter och för många "bra" poliser tycker jag. Polisen behöver mindre dialogskit och munläder och mer batongsvingande.
Gammal 2013-10-15, 17:19   #102
Lance Uppercut
Registered User

Lance Uppercuts avatar

Reg.datum: Jun 2010
Citat:
Har du bra koll på polisens knullvanor eller? Tror du på allvar att någon bryr sig om hur mycket en polis knullar förutom du?
Gammal 2013-10-15, 17:20   #103
tjing
Banned User

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Det finns för få överaggressiva idioter och för många "bra" poliser tycker jag. Polisen behöver mindre dialogskit och munläder och mer batongsvingande.
Mmjo, håller delvis med. Men det handlar nog mer om direktiv än vilken slags poliser de vill vara.
tjing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 17:26   #104
nissepelle
Registered User

Reg.datum: Feb 2013
Jag tycker inte det är rimligt att vi har upphöjda människor i samhället som med all rätt får stoppa mig när jag fridfullt strosar gatan fram, och visitera mig, tvinga mig att identifiera mig och ställa närgångna frågor. Det känns bara fel enda in i ryggmärgen att vissa människor ska vara förmer än andra och ha rätt att inkräkta på mitt privatliv.

Att sedan poliskåren är överrepresenterad av idioter gör ju inte saken bättre.

Edit: För övrigt är jag helt ostraffad och har under 3 års tid haft ett yrkesliv i relativt nära kontakt med polisen.

Senast redigerad av nissepelle den 2013-10-15 klockan 17:29.
nissepelle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-15, 19:04   #105
filmjölk
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Lance Uppercut Visa inlägg
Har du bra koll på polisens knullvanor eller? Tror du på allvar att någon bryr sig om hur mycket en polis knullar förutom du?
Ja, hyfsat bra. Jag tror själva akten inte är det viktiga här, utan hur yrket och uniformen verkar höja attraktionsgraden 2-3 steg av 10 och göra brudar alldeles knäsvaga. Det sticker lite, det gör det.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:05.