Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-05-30, 14:39   #91
al3ks
Registered User

al3kss avatar

Reg.datum: Sep 2010
Dina MP och bänkar = tamam!

Bra att du fått ordning lite grann på psyket, fan det där lät taskigt, men kul att du känner dig taggad för framtiden iaf!
al3ks är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 14:54   #92
hidden
Gömd

Reg.datum: Oct 2009
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks Visa inlägg
Dina MP och bänkar = tamam!

Bra att du fått ordning lite grann på psyket, fan det där lät taskigt, men kul att du känner dig taggad för framtiden iaf!
Tacktack!!

Ja fy farao vad jag är taggad. Längtar så sjukt mycket till "friheten" :P Man uppskattar inte vad man har förrän ja... man inte har det :P
Gammal 2013-06-04, 22:11   #93
hidden
Gömd

En liiten liiiten update
Har inte haft tid att träna sen sist, men imorgon är det sista dagen på jobbet! SEN ÄR JAG FRI!! HAHA, blir så glad att jag blir tårögd. Dessutom fyllde jag 20 år idag. Känner mig redan gammal. Kommer nog bli lite firande och alkohol på lördag, men sen blir det ordentlig träning och sommarplugg på från och med på måndag! Ska försöka skala av lite fett som jag dragit på mig under stillasittandet, dock inget superallvarligt. Men jag håller fortfarande ögonen på att få lågt kroppsfett. Får se hur det går. När jag blir för "manisk" med träningen och dieten så brukar det braka ihop i slutändan, den här gången ska jag ta det lugnare och vara mestadels glad.
Gammal 2013-06-06, 12:07   #94
hidden
Gömd

Äntligen kan jag börja träna ordentligt igen. Körde mig första pass på 6-7 (?) dagar idag. Det kändes inte så bra som jag hade hoppats Men det kommer nog arta sig så småningom.

Bänkpress
90 x 3 (fan vad tungt det kändes? vingligt som sjutton, vet inte vad jag gjorde för fel...)
80 x 6
80 x 6
70 x 8

Det kändes inte alls bra i bänken. Det var mycket jobbigare än det brukar vara.

Crossovers i CC
5 set varierande vikt, många reps och hög TUT.

Bröstpress i maskin + lutande hantelpress
Totalt blev det 5 set, 2 set hantelpress och 3 set bröstpress. Många reps och hög TUT.

Blev ingen triceps eller dips idag. Det var så mycket folk i gymmet så det blev jobbigt till slut med köer hit och dit! Tydligen populärt att träna på nationaldagen
Gammal 2013-06-07, 18:23   #95
hidden
Gömd

Gaah, blir så less på livet ibland. Men försöker se saker positivt. Jag är märkbart tjockare har jag insett om jag jämför för 2 veckor sen, på det så har jag bara för stora kläder i garderoben och sen är det jävligt svårt för mig att hitta kläder. Men det behöver jag ju inte oroa mig för! Jag har ju ändå inga pengar till att köpa kläder! WIHO. Fml. Känner mig som ett vandrande tält med dom kläder jag har. Det är hemskt.

Det positiva är att jag slipper jobba i den där kioskjäveln, att jag ska plugga och att jag är påväg att gå ner den vikt jag lagt på mig igen. Känner mig glad för det, men är sjukt sur på det andra. Vet inte varför. En positiv grej till är att jag drog ett roligt pass på gymmet idag!

PWO
40g Müsli
2 Dl mjölk
1 Banan
1 skopa Bliss

Passet
Marklyft med chins mellan
140 x 4
kv x 7
140 x 3
kv x 7
140 x 3
kv x 7
130 x 3
kv x 6

Skivstångsrodd
60 x 12
60 x 10
60 x 10
50 x 14

Kabelrodd
4 set med samma vikt och många reps.

Hantelcurls och underarmscurls
Körde 4 set vardera med många reps och varierande vikt.

Triceps
Kände mig fräsch i triceps så lekte lite i CC med rep.

Det var riktigt roligt att träna och jag kände verkligen kärleken till att lyfta även om det inte blev någon PB. Dock är jag fortfarande lite sur över att jag inte har några vettiga kläder. Det stör mig för att jag ska träffa en tjej jag gillar imorgon. Fan vad kul.
Gammal 2013-07-07, 20:54   #96
hidden
Gömd

Yo. Har inte uppdaterat på 1 månad nu. Har inte gått och avlidit någonstans, bara det att plugget har börjat och jag har helt enkelt glömt journalen Ska försöka uppdatera mera om det nu är någon som är intresserad, annars kommer det bara bli sporadiskt.

Tränar på som vanligt, dock utan progression. Har inte kunnat lägga in lika mycket energi i träningen som jag brukar och jag har ingen aning om vad jag väger. Ligger väl allt mellan 74-77kg :P
Gammal 2014-03-22, 12:11   #97
NiklasAlm
Registered User

NiklasAlms avatar

Reg.datum: Jun 2009
jag är intresserad hur har det gått med träningen?

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:31.