Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-09-28, 23:53   #91
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av tntballe Visa inlägg
För några månader sen var det en som körde böj naken förutom en strumpa på kyken. Annars händer det inte så mycket konstigt.
Var det du?
Gammal 2010-09-28, 23:55   #92
tntballe
Baconanist

tntballes avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon Visa inlägg
Var det du?
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
tntballe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 00:02   #93
Scratch89
Klädsamt knubbig

Scratch89s avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder Visa inlägg
Om jag skall agera "utomstående" så är nog det konstigaste som skett på ett gym diverse posebilder på Koloträffar. I Göteborg i somras exempelvis men även tidigare småträffar i Uppsala. Nu var jag ju med i samtliga fall men om jag inte hade en aning om vad det gällde så skulle jag undra vad det är för idioter.

Här i Uppsala tog Danny Devito (numera inaktiv på forumet) bilder när jag körde vadpress och en gubbe med barn blev helt chockad "Titta bort ungar!" typ.
Hahaha! Jag tycker alltid att det är pinsamt när tröjorna åker av. Det är och var därför jag alltid är sjukt tveksam att vara med på en gruppbild. Snacka om att folk tittar.
Gammal 2010-09-29, 00:07   #94
hertzman
Registered User

hertzmans avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av blondyz Visa inlägg
Hände en rätt konstig sak idag. Tränade med brorsan på friskis imorse, varpå vi står ungefär 30 min in i passet och ska fylla på vatten i våra flaskor.

Det kommer fram en medelålders dam (många sådana på detta ställe vid denna tiden, blandat med diverse tonåringar) och häver ur sig "Står ni här och häller ut anabola steroider?" brorsan vänder sig om förvånat och svarar "detta är bara vatten, du ser väl att jag sköljer ur min flaska?" varpå damen ilsknar till och ryter lågmält "ni ungdomar som håller på med såntdär, det är ni som förstör det roliga med att träna för oss andra." sen försvann hon ut i omklädningsrummet.

Kanske inte så konstigt, men ganska paffa blev vi. Vi är inte de mest muskulösa heller kan ju tilläggas, 75 kg på mig och 80 på brorsan, hyffsat deffade. Finns killar som är betydligt grövre i samma lokal, som hon låter vara.
Friskis och Svettis verkar vara fyllt av liknande trevligt folk över hela landet. Bänkar man över 50kg så är det dopingtest direkt.
hertzman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 00:07   #95
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89 Visa inlägg
Hahaha! Jag tycker alltid att det är pinsamt när tröjorna åker av. Det är och var därför jag alltid är sjukt tveksam att vara med på en gruppbild. Snacka om att folk tittar.
Då ropar man till dem som stirrar, "hallå eller! ska va me eller!"
Gammal 2010-09-29, 00:08   #96
victor_n
is this real life

victor_ns avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av bear.flowertwig Visa inlägg
Kommit på en kille med att äta kattmat i omkl.rummet efter passet. Oklart om det var Pussi men det luktade helvete och han verkade skamsen när jag frågade.
Alltid trevligt att få sig lite pussi efter passet!
victor_n är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 01:03   #97
Mukki
My good man

Mukkis avatar

Reg.datum: Aug 2009
Måste varit när en kompis skulle visa mig och en annan hur man utförde en så kallad ''fly kick'' som han sett i någon film.(vi var 16 år bör väl tilläggas)

Han hoppar snurrar ett varv i luften, landar och tappar balansen, ramlar ganska våldsamt bakåt och välter ett skivstångsställ med tillhörande skivstänger. Vi börjar asgarva och tur för oss och särskilt för honom var ingen personal där annars hade vi alldeles säkert blivit portade, han undkom med ett smärre blåmärke.
Mukki är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 01:45   #98
spoon
Spån

spoons avatar

Reg.datum: Nov 2006
Stod och körde knäböj och precis när jag har tagit ut stången så blir det kolsvart i lokalen. Läskigt tänkte jag, obehagligt tänkte han som sprang fort på löpbandet. Strömmen hade gått och han sprang ju rätt in i väggen då bandet stannade.
Gammal 2010-09-29, 13:29   #99
Fredriiik
Biffen

Fredriiiks avatar

Reg.datum: May 2007
HAHA fint för killen på löpbandet!! ;D
Fredriiik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 23:40   #100
bear.flowertwig
Fluortanten

bear.flowertwigs avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Ursprungligen postat av spoon Visa inlägg
Stod och körde knäböj och precis när jag har tagit ut stången så blir det kolsvart i lokalen. Läskigt tänkte jag, obehagligt tänkte han som sprang fort på löpbandet. Strömmen hade gått och han sprang ju rätt in i väggen då bandet stannade.
hahahaha
Gammal 2010-09-29, 23:44   #101
Wille005
Banned User

Reg.datum: May 2007
LOL

Var det inte något gym där taket rasade in för några år sedan? Det är konstigt!
Wille005 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 05:44   #102
hallar
M.D.

Reg.datum: May 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Wille005 Visa inlägg
LOL

Var det inte något gym där taket rasade in för några år sedan? Det är konstigt!
Det får mig att minnas en händelse förra sommaren. Jag var i Upplands Väsby och besökte en vän. Följde med till gymmet han brukar träna på och fick träna där gratis. I alla fall så skulle vi en bit in i passet köra chins, efter ungefär 18 reps märker jag att något låter. Då har innertaket bestående av takplattor rasat ned på andra sidan om valvet där chinsstången satt fastsatt. Jag vill gärna tro att det var en slump...
hallar är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 08:15   #103
Bullen!
Junior Medlem

Reg.datum: Feb 2005
det konstigaste som hänt på mitt gym var när styrelsen beslutade att de skulle spika igen nödutgången. så nu är man totalt inlåst i en källare där man måste passera ett pannrum för att ta sig ut. och det känns ju måttligt kul om det börjar brinna i pannrummet.
Bullen! är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 08:20   #104
fiskebulle
Raidar MC

fiskebulles avatar

Reg.datum: Sep 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Dagens Nyheter
Ett 20-tal medlemmar i viktväktarna i Växjö hade på onsdagskvällen samlats för att väga sig i föreningens lokaler och se hur mycket övervikt de blivit av med. Då brakade det till – det var golvet som gav vika.

– Vi hörde plötsligt en väldig duns, vi trodde nästan det var jordbävning och alla flög upp. Golvet rasade i ena hörnan på rummet och längs väggen, berättar en deltagare för Smålandsposten på nätet.

Sedan rasade golvet även på andra ställen och det började lukta avlopp i rummet.
Annons:

Men viktväktarna gav sig inte. När alla lugnat sig fortsatte invägningen i en intilliggande korridor. Där höll golvet.

Den exakta orsaken till raset är okänd.

TT
http://www.dn.se/nyheter/sverige/vik...sade-1.1026532
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
fiskebulle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 08:24   #105
BigSpawn
Chest&CO

BigSpawns avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av spoon Visa inlägg
hehe, var iaf ingen som såg honom kuta in i väggen så han slapp iaf den skammen

har inte sett så många konstigheter på gymmet, men en rätt kul sak var då jag stod brevid en för mig okänd kille på löparbandet och en riktigt fin tjej med vad jag tror nyfixade tuttar(hon spanade in dom rätt rejält mellan stretchövningarna) lägger sig framför oss och stretchar osv.
Killen brevid mig börjar gestikulera hej vilt med diverse obsena tecken och göra rätt odiskreta ljud åt mig om vad han tyckte om tjejen. Jag hade rätt svårt att hålla mig för skratt och trodde seriöst att han skulle snubbla av bandet av upphetsning.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:45.