Har hänt för mycket grejer för att berätta allt, en jävla massa röj och skit. Men en jävligt rolig grej som kunde slutat illa, var när jag o min polare gick hem o krökade på en håltimme i 1a ring, för att sedan gå tillbaks till den sista lektionen.
Vi hade druckit en del sprit, men vi märkte inte att vi var riktigt fulla förrän vi kom in i skolan. Den sista lektionen var det roligaste ämnet nånsin, matematik. Vi kunde inte vara tysta utan skrattade hela tiden, folk kollade på oss och fattade ingenting. Men ingen märkte något konstigt nog.
Efter ett tag gick vi ut från lektionen, vi började med att "fyllesnacka" med lärare i korridoren utan att dom märkte något alls, för att sedan köpa kaffe ur en automat en bit bort som var vid entrén vid skolan ungefär, där det alltid hänger mycket folk. Konstigt nog, lyckades min polare tappa sin kopp kaffe rätt ner i golvet, han bara släppte taget.. Vi hämtade papper, torkade upp och gick hemåt
Allting var fruktansvärt weird, men skönt att ingen märkte ändå... Ett gott minne från gymnasietiden