2007-12-13, 14:22
|
|
Fitness4Life
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Jag hade missat din journal! Ser bra ut, jag har knåpat lite på ett eget schema som liknar det du har börjat köra, med cardio två gånger i veckan o allt!
Hur djupa är dina dips? Är de viktbelastade 90 grader och maxningarna maxdjup, eller hur funkar det?
Känns det inte lite tråkigt som discofantast att inte köra bänkpress? 
|
Grymt, great minds think alike
Dipsen är maxdjup, både belastade och vanliga!
Haha, jag är väll inte disco  Nä bänk har jag alltid hatat, aldrig fått pump i rattarna! Hantelpress däremot
|
|
|
2007-12-13, 20:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Roawr!!! Eye of the tiger etc!!!
|
|
|
2007-12-13, 21:29
|
|
Mätt och hungrig
Reg.datum: Sep 2006
|
Fint pass och rba dips igen
provade att hålla bredare som du sa, och det funkade utmärkt
|
|
|
2007-12-14, 16:25
|
|
Fitness4Life
|
Citat:
Ursprungligen postat av fonzie
Roawr!!! Eye of the tiger etc!!!
|
Citat:
Ursprungligen postat av gnagaren
Fint pass och rba dips igen
provade att hålla bredare som du sa, och det funkade utmärkt
|
*GrrRrr* fonzie
Kul att höra gnagaren
Gaaah, inget höjdarpass idag heller  Fick inte med bältet till marken och hamnade helt fel med fotsättning och grepp i första setet så det blev helt fel.
14/12 Chins, ryggdjup, ben, biceps, vader
Chins
Kv x 13  Försökte köra med snabb negativ för att orka köra fler, men fick ordentligt svaj som tog massa energi
Chins bakom nacken
Kv x 6, 6
Marklyft
150kg x 6, 3 130kg x 6
Benpress
120kg x 10, 10, 10, 10
Omvänd curl med ez-stång
+20kg x 13, 10
Stående vadpress
11 plattor x 30, 20, 17
Sitt. hammercurl
16kg x 15, 18,5kg x 8, 8
Framåtlutande sidolyft
7kg x 8, 8 5kg x 10, 10
Enbens benpress i maskin
50kg x 15, 70kg x 13, 80kg x 7
Usch, blir inte så svårt att prestera bättre nästa vecka
Kommer göra en del justeringar i kosten. Kommer lägga till en vassle och maltoshake efter passet. Sen kommer jag minska på kolhydraterna och öka andelen protein samt skära ner på fettet. Skönt med vila nu två dagar sen ska ja bräcka denna veckas pass, yeah buddy
|
|
|
2007-12-14, 16:43
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
har du testat burträskdrag än? hoppas jag beskrev den bra
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
2007-12-14, 16:47
|
|
Helyllekillen
Reg.datum: Jun 2004
|
Mystic ger order om kosten?  Låter som det iaf, hehe..
|
|
|
2007-12-14, 16:49
|
|
-
Reg.datum: Nov 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Hades
Tjena grabben. Lycka till med satsningen!
Var någonstans tränar du? Ett stycke Hades har precis flyttat till Lund. Körde ett pass på Victoriastadion igår, och tänkte kolla in Gerdahallen imorrn. Var är det bäst? 
|
Var nu en duktig pojk och svara på mina frågor
I och för sig har jag redan bestämt mig för att Gerda är bäst och har införskaffat kort där. Var tränar du?
When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.
|
|
|
2007-12-14, 16:56
|
|
Fitness4Life
|
Citat:
Var nu en duktig pojk och svara på mina frågor
I och för sig har jag redan bestämt mig för att Gerda är bäst och har införskaffat kort där. Var tränar du?
|
Den posten hade jag helt missat
Synd du valde Gerda, tränar själv på Victoriastadion och hade behövt en partner nu när Lexidos flyttar tvärs över Lund
Tack för lyckoönskningarna
|
|
|
2007-12-14, 16:57
|
|
Fitness4Life
|
Citat:
Ursprungligen postat av tntballe
har du testat burträskdrag än? hoppas jag beskrev den bra
|
Ja har glömt o tacka, så tack  Har testat den en gång men tycker de tar bättre o superseta lyft åt sidan med hantlar och viktskivor
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
Mystic ger order om kosten?  Låter som det iaf, hehe.. 
|
Ja bland annat mystic  Men även Milos Sarcev
|
|
|
2007-12-14, 16:59
|
|
Baconanist
Reg.datum: Mar 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden
Ja har glömt o tacka, så tack  Har testat den en gång men tycker de tar bättre o superseta lyft åt sidan med hantlar och viktskivor
|
det var så lite. ingen övning jag fortsatt med heller.
|
Kom och åk med Ivans böjtåg! Knäböjsfest!
|
|
|
2007-12-14, 17:00
|
|
-
Reg.datum: Nov 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden
Den posten hade jag helt missat
Synd du valde Gerda, tränar själv på Victoriastadion och hade behövt en partner nu när Lexidos flyttar tvärs över Lund
Tack för lyckoönskningarna 
|
Tyckte det kändes fräshare på Gerda, samt att jag antagligen kommer vilja köra en del spinning och sånt. Men vi får ta ett pass ihop någon dag ändå, tycker jag.
When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.
|
|
|
2007-12-14, 17:06
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Har du testat att titta uppåt när du kör dina chins? Fokusera på en punkt ovanför huvudet, typ ett märke på stången, och tänk dig att du ska bita där. Då brukar vinglet försvinna, iallafall för mig, när jag maxar.
Angående bälte i marken; testa att kör utan. Jag gjorde det idag, och du vet ju hur det gick.
|
|
2007-12-14, 17:09
|
|
Fitness4Life
|
Citat:
Tyckte det kändes fräshare på Gerda, samt att jag antagligen kommer vilja köra en del spinning och sånt. Men vi får ta ett pass ihop någon dag ändå, tycker jag.
|
Absolut, det beror ju helt på vad man är ute efter!  Tar gärna ett pass någon gång!
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Har du testat att titta uppåt när du kör dina chins? Fokusera på en punkt ovanför huvudet, typ ett märke på stången, och tänk dig att du ska bita där. Då brukar vinglet försvinna, iallafall för mig, när jag maxar.
Angående bälte i marken; testa att kör utan. Jag gjorde det idag, och du vet ju hur det gick. 
|
Ska testa med det nästa gång, tror jag tittat rakt fram de senaste gångerna, kan vara därför *gör en notis i blocket*
Jag är svagare utan bälte, så är det bara, men idag gick de kasst, känner mig dessutom sårig i halsen nu, kanske är något på G
|
|
|
2007-12-17, 10:27
|
|
Fitness4Life
|
Härligt, äntligen ny vecka så man får växa lite
Körde lite cardio igår, blev bara en promenad då min kropp har verkat lite ansträngd i slutet på förra, var/är rädd för att bli förkyld!
Idag blir det dock träning, är sjukt laddad! Ska göra mitt yttersta för o smiska upp förra veckans pass
|
|
|
2007-12-17, 10:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Irriterande med svaj i chinsen, kör du med raka eller böjda ben?
Sen så undrar jag över justeringarna i kosten och vad som är målet, vet ju inte hur du äter nu eller vad kcal-intaget ligger på?
Men om jag vore du skulle jag inte dra ned på saker redan nu. Om du ska tävla nästa år så kan du köra ev provdiet under våren och sen börjar ju tävlingsdieten under sensommaren/hösten.
Att äta ordentligt just nu hjälper ditt immunförsvar också och ser till att du inte blir sliten av träningen. Så känner du att orken tryter så passa på att äta
Svårt det där med balansen dock, man vill ju inte ha massa fett att dieta bort heller
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:38.
|

|