2011-05-31, 16:26
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag
Crixus är faktiskt mitt idealutseende på en man. Han har allt det goda och alla de dragen som jag räknade upp. Går ni omkring och ser ut som honom kan ni ju PM:a.
PrOtotype: Ja jag älskar manliga män. När det gäller mig själv, nej jag är ingen "kvinnlig" kvinna, jag är motsatsen, en tomboy. Folk skojar ofta med mig och säger att jag är en man egentligen och att det bara är mitt utseende talar för motsatsen  ... jag tror att det är därför jag vill ha mina man extremt manliga, för att jag själv ska slippa känna att jag är den med högst testolevel i rummet.
|
Jag har fått för mig att det snarare brukar vara tvärtom. Dvs. att manhaftiga kvinnor föredrar mesiga tofflar. Fast skillnaden kanske ligger i att du inte vill vara mannen i förhållandet, medan vissa kvinnor verkar önska att de hade en penix.
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Vad är en manlig man? Att man knaprat piller så det står härliga till? Så då skulle jag kalla kvinnliga kvinnor de som har silikontuttar o silikonrumpa med blont hår? suck.
|
Ptja, sillisar förstärker ju deras sexkaraktäresitiska drag, så ur just den aspekten...
|
|
|
2011-05-31, 16:33
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av von huff
tjejen blir i sommar färdig med sitt studerande.Jag försökte få ur henne vad hon vill att jag skall köpa men hon vill tyligen inte ha nånting.Som alla vet som är det ren kärringbullshit så jag köpte ett halsband som var ganska så billigt.Undrar om man borde ge lite pengar också till en laptop elller lyda och bara ge ett billigt silverhalsband...
|
Kunde du inte köpt ett litet dyrare halsband istället? Är ej så förtjust i och ge/få pengar.
|
|
|
2011-05-31, 17:20
|
|
Egenanpassad
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Almond
Stämmer inte för alla. Jag skulle inte träffa någon som är yngre än mig själv.
|
Man ska aldrig säga aldrig!
Tänkte så förr också, men plötsligt kan man träffa nån man klickar med, då är åldern egal!
|
|
|
2011-05-31, 17:28
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Satt bredvid en tjej på bussen. Vi åkte en bit, sen erbjöd hon mig näsduk när jag hon märkte att jag var lite snuvig. Sen började vi prata lite och kom fram till vi är nästan grannar  Vilken connection  Gillar sånt här.
|
|
|
2011-05-31, 17:53
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av L-Sami
Satt bredvid en tjej på bussen. Vi åkte en bit, sen erbjöd hon mig näsduk när jag hon märkte att jag var lite snuvig. Sen började vi prata lite och kom fram till vi är nästan grannar  Vilken connection  Gillar sånt här.
|
 Det är nice!
Måste dock fråga, du är väl upptagen?
|
|
|
2011-05-31, 18:30
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2011
|
Igår var jag tillbaka till tjejen som jag pratat om tidigare här, vi hade världens pusskrig.
En fundering bara, har ni också svårt att äta när ni är kär? Jag har varit kär på riktigt en gång tidigare i mitt liv och då var det samma sak, kunde gå en hel dag utan mat och må helt underbart, lever nästan bara på kärleken.
|
|
|
2011-05-31, 18:37
|
|
Grov som en bofink!
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av L-Sami
|
Trevligt! Skoj när man bara finner en skön tös på det där sättet, okonstlat och rent på något sätt
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Att se dina utförande är å andra sidan en orgasm för ögonen
|
Min journal
LOOK @ ME!!11!1!!!!1 ⇦ klickiz!
Min bildjournal - Sparvens näste
|
|
|
2011-05-31, 19:17
|
|
Guest
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Vad är en manlig man? Att man knaprat piller så det står härliga till? Så då skulle jag kalla kvinnliga kvinnor de som har silikontuttar o silikonrumpa med blont hår? suck.
|
Snälla... LOL.
När uttrycket en "manlig man" kommer ifrån mig så betyder det vad JAG anser vara ett typiskt klassiskt manligt utseende, inte vad alla tycker. Så länge du inte har som mål att gifta dig med just mig så borde inte min åsikt spela dig någon roll övht.
Jag skiter i vad eller vilka du kallar för kvinnliga kvinnor? Det finns säkert de som är av den åsikten som du skrev om, smaken är som baken.
|
|
|
2011-05-31, 19:20
|
|
Guest
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Jag har fått för mig att det snarare brukar vara tvärtom. Dvs. att manhaftiga kvinnor föredrar mesiga tofflar. Fast skillnaden kanske ligger i att du inte vill vara mannen i förhållandet, medan vissa kvinnor verkar önska att de hade en penix.
|
Det finns ju det med.
Jag vill inte vara en man jag vill bara vara mig själv och jag råkar vara "killig" om man nu ska kalla det så.
Tofflar är icke kul.
|
|
|
2011-05-31, 19:21
|
|
Jag ber om det.
|
En manlig man har två dagars skäggstubb, spottar hagel och torkar sig i baken med tvåans sandpapper, om inte treans finns tillgänglig
|
|
|
2011-05-31, 19:21
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Kunde du inte köpt ett litet dyrare halsband istället? Är ej så förtjust i och ge/få pengar.
|
Det var meningen men alla såg lika ut  Dessutom så anser jag att smycken dåliga presenter, halva släkten ger trots allt halsband och liknande.Pengar är lite surt att ge men får se om man hittar på nåt annat
|
|
|
2011-05-31, 19:26
|
|
Jag ber om det.
|
Jag har en fråga rörande betalandet när man är ute på dejt eller vad som.
Jag brukar sällan diskutera det utan om vi t.ex. ska beställa något och betala direkt så brukar jag säga "Vad ska du ha?" och på så sätt inbjuda till att betala för det. I vissa fall tackar personen, och i andra fall säger de "Jag ska ha den där men jag kan betala själv". Okej, inga konstigheter där. Jag tar inte så seriöst på det där med att mannen ska betala, tänker mer som en schysst grej. Nästa gång (om det blir någon) så blir väl jag bjuden eller whatever.
Hur som så har det ju hänt att personen i fråga blivit helt förnärmad av att man antingen erbjudit eller om man inte erbjudit. Wtf, finns det någon kod för det här? Vad säger panelen?
Personligen hade jag väl dött inombords om jag fortsatt dejta någon som lackade för det, men det är intressant.
|
|
|
2011-05-31, 19:35
|
|
Grov som en bofink!
Reg.datum: Nov 2007
|
Stoltz: jag brukar vilja betala enbart för att vara snäll, inte för att sedvänjan säger det. Vi lever ju i en modern tid, även kvinnor kan väl bjuda ibland  varannan gång eller nått sånt låter väl ganska normalt.
|
Citat:
Att se dina utförande är å andra sidan en orgasm för ögonen
|
Min journal
LOOK @ ME!!11!1!!!!1 ⇦ klickiz!
Min bildjournal - Sparvens näste
|
|
|
2011-05-31, 19:40
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Jag har en fråga rörande betalandet när man är ute på dejt eller vad som.
Jag brukar sällan diskutera det utan om vi t.ex. ska beställa något och betala direkt så brukar jag säga "Vad ska du ha?" och på så sätt inbjuda till att betala för det. I vissa fall tackar personen, och i andra fall säger de "Jag ska ha den där men jag kan betala själv". Okej, inga konstigheter där. Jag tar inte så seriöst på det där med att mannen ska betala, tänker mer som en schysst grej. Nästa gång (om det blir någon) så blir väl jag bjuden eller whatever.
Hur som så har det ju hänt att personen i fråga blivit helt förnärmad av att man antingen erbjudit eller om man inte erbjudit. Wtf, finns det någon kod för det här? Vad säger panelen?
Personligen hade jag väl dött inombords om jag fortsatt dejta någon som lackade för det, men det är intressant.
|
Orka bli förbannad om den andre betalar. Det är ju skitsoft ju.
Jag betalar oftast när jag går ut och äter med min flickvän då det alltid är jag som initierar ätandet pga betydligt högre kroppsvikt och större aptit. Jag kan liksom inte tvinga henne att sätta sig ner och äta, och låta henne betala. Det känns fel. Jag får åtminstone betala.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2011-05-31, 19:51
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2006
|
Jag brukar ofta betala men har minskat med det nu.Brukar oftast fråga vad hon vill ha och hon säger att hon vill betala själv så får det bli.Jag tycker hon kunde bjuda nångång istället
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:33.
|

|