Har inte gjort många knop denna helg. Ryggläge på solvarma klippor i Varberg, massa salta goa dopp i havet och sedan grillat på det. Får se det som att jag har byggt trökket inför kommande träningsvecka. Sjukt go helg har det varit iaf, man måste hjärnan också.
Så ska det låta!!!
Du får väl dyka upp en helg när jag är i stugan och tar det lugnt. Riktigt avkopplande att inte ha mobiltäckning utan man får bara njuta av naturen och allt som finns i den.
glad för din skull, härligt att få ladda batterierna!
Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman
Låter fint! Planerar du någon löpning i veckan?
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS
Så ska det låta!!!
Du får väl dyka upp en helg när jag är i stugan och tar det lugnt. Riktigt avkopplande att inte ha mobiltäckning utan man får bara njuta av naturen och allt som finns i den.
spank you boys... måste VÅRDA hjärnan också skulle det stå, inte bra o dricka kaffe, skriva på tangentbordet och bråka med katten samtidigt.
Numse, det behövs mellan varven, otroligt skönt! Svårt att inte älska västkusten sådana här dagar!
Poxe, inget inplanerat, men ska försöka få in ett eller två cardiopass!
Fan så jävla müllahgroooooofv jag känner mig idag!!!1111
Sådant sjukt buktrökk, ska kasta stången från beeeeenkpressen så den fastnar i taket!!111
Minst 50+++++!!!1
Muskelgrupp: Bröst + biceps Målsättning: Nöta på med sjukt bra buktrökk Motivation: Aningen arg, men ofokuserad och "dimmig" i bollen...
rotatorcuffar 3 set stående rotation
bänkpress
1 set [ 8 x 20 kg ] fu - värmning
1 set [ 6 x 60 kg ] fu - värmning
1 set [ 3 x 80 kg ]
1 set [ 1 x 90 kg ]
1 set [ 2 x 100 kg ]
1 set [ 2 x 100 kg ]
1 set [ 1 x 100 kg ] safeade lite för mkt
lutande hantelpress
1 set [ 6 x 35 kg ]
1 set [ 6 x 35 kg ] wtf hur lätt som helst?
1 set [ 6 x 35 kg ] alltimehigh
lutande flies
1 set [ 8 x 15 kg ] långsamt, strikt och 100% kontakt
1 set [ 8 x 15 kg ]
1 set [ 8 x 15 kg ]
ez-curl
1 set [ 10 x 30 kg ]
1 set [ 10 x 30 kg ]
1 set [ 12 x 30 kg ] forced rep av ekman sista 3
preacher curl enhands
1 set [ 10 x 15 kg ]
1 set [ 12 x 12,5 kg ] några forced rep
1 set [ 11 x 12,5 kg ] 11 eller 12 reps här, forced rep 2-3 reps
stående hantelcurl
1 set [ 14 x 10 kg ]
stångcurl i hiss
1 set [ 18 x 25 kg ]
1 set [ 18 x 25 kg ]
1 set [ 18 x 25 kg ]
cc-over
1 set [ 14 x 50 kg ]
1 set [ 14 x 50 kg ]
SUMMERING:
Svettigt pass idag, riktigt dröp av mig efter hantelpressarna. Bänken kändes tung idag, äckligt tung rentav. Bästa bänkträningen för min del är helt klart med max 2-3 vilodagar mellan passen, täta bänkpass har gjort att jag haft bra viktvana, teknik mm. Nu var det 1v sedan och det kändes både ovant och tungt. Nåja, stången kom upp ivf.
Lutande hp på 35 var riktigt mysigt, ska hålla mig på 35or och göra 8or och 10or kanske rentav innan jag går på 37,5orna.
Helt OK pass ivf. Detta ska bli en finfin träningsvecka.