Hade en rejäl ätardag men MM Sports idag så många kolhydrater intogs och trycket var bra. Fettmätning hann jag med också, 2.71% med sjupunktsmätning...
Smalbänk:
11*80
7+2*80
7+4*80
Rullande hantelpress:
3*~12*27,5
Dips:
2*~20*+20
Stångcurl:
20*40
8*50
10*45
Typ.
Hantelcurl:
x*(35+27,5+20+15+10)
Pushdown:
x*(100+90+80+70+60+40+20+10)
Fin pump blev det som sagt. En snabb film fick det bli på det, orkade inte leta reda på någon bra musik.
Citat:
Ursprungligen postat av Fastback
Grymt jobb Aron! Ser grymt ut som vanligt!
Tackar, jag gör mitt bästa och det verkar ge resultat.
Citat:
Ursprungligen postat av daloatf
Man kan inte tro att du väger 72kg på bilderna. Ser riktigt bra ut.
Haha då vet man att man är rätt ute, du är inte den första som sgäer det.
Citat:
Ursprungligen postat av Hetz
Du börjar se riktigt hård ut!
Folk säger det, själv ser jag bara fettet. Men mätningarna visar ju annorlunda.
Citat:
Ursprungligen postat av benacii
otroligt bra form!
Tackar.
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Riktigt fin form! Sidechesten är den pose du gör bäst, tycker jag. Lår, armar och pecs är riktigt bra och kommer fram bra i den posen.
Kul att höra, många klagar på pecsen men dom börjar ta sig.
Sov riktigt riktigt dåligt inatt. Funderade redan på morgon på att skippa träningen. Vågen visade att jag gått upp 0.5kg, inte så farligt med tanke på ätardagen igår. På eftermiddagen var jag riktigt osugen på att träna och funderade på att skippa det, men jag kunde inte riktigt med det. Att inte köra ett pass strider emot hur jag är nuförtiden. Så jag raggade tag på någon som kunde filma för att få lite inspiration och drog av ett benpass. Film kommer någon annan dag.
Böj:
5*130
6*130
9*120
14*110
Benpress:
2*~10*190
~30*190
Hade fått en sträckning eller något i ena benen så kunde inte driva på för fullt.
Med tanken på förutsättningarna så blev det ett bra pass.
Snickrade iordning en liten poseringsfilm från i söndags, man märker tydligt att jag har låsningar i ryggen då jag inte kan dra ut latsen helt. Planen är att få tag i en duktig massör som ska göra mig smidigare än ett kylskåp.
Måste fixa ett annat program, det här tappar frames.
Fick även kalipermätningarna från Joachim, lite annorlunda resultat när han räknar.
Sov riktigt riktigt dåligt inatt. Funderade redan på morgon på att skippa träningen. Vågen visade att jag gått upp 0.5kg, inte så farligt med tanke på ätardagen igår. På eftermiddagen var jag riktigt osugen på att träna och funderade på att skippa det, men jag kunde inte riktigt med det. Att inte köra ett pass strider emot hur jag är nuförtiden. Så jag raggade tag på någon som kunde filma för att få lite inspiration och drog av ett benpass. Film kommer någon annan dag.
Böj:
5*130
6*130
9*120
14*110
Benpress:
2*~10*190
~30*190
Hade fått en sträckning eller något i ena benen så kunde inte driva på för fullt.
Med tanken på förutsättningarna så blev det ett bra pass.
Snickrade iordning en liten poseringsfilm från i söndags, man märker tydligt att jag har låsningar i ryggen då jag inte kan dra ut latsen helt. Planen är att få tag i en duktig massör som ska göra mig smidigare än ett kylskåp.
Måste fixa ett annat program, det här tappar frames.
Fick även kalipermätningarna från Joachim, lite annorlunda resultat när han räknar.
Vilken biff!
Känns som Bartolls mätning kan stämma rätt bra. Efter nästa deff så skulle jag vilja göra en mätning iaf! svårt att hitta nån erfaren i Uppsala bara.
vad glad man blir av att se dej posera och le så mycket! hoppas massagen kan få bukt på låsningarna i ryggen. även ett gött pass, speciellt efter att inte velat gå dit alls. starkt!
Tackar, även fast jag inte får ut latsspreaden ordentligt. Igår hittade jag ett sätt att posera DB bättre också så nu ska det bli ännu bättre!
Citat:
Ursprungligen postat av daloatf
Vilken biff!
Känns som Bartolls mätning kan stämma rätt bra. Efter nästa deff så skulle jag vilja göra en mätning iaf! svårt att hitta nån erfaren i Uppsala bara.
Jo jag tror också det. Hmm jag känner inte till någon men folk på antonis gym borde veta.
Citat:
Ursprungligen postat av benacii
vad glad man blir av att se dej posera och le så mycket! hoppas massagen kan få bukt på låsningarna i ryggen. även ett gött pass, speciellt efter att inte velat gå dit alls. starkt!
Kul att höra, övar på leende mkt för det spelar roll på scenen. Ryggen börjar redan släppa så det blir nog bra. Ska bara få till axeln också.
Citat:
Ursprungligen postat av Wipflash
skrämmande leenden bra form
Haha jag kan inte le naturligt på beställning Tackar.
Vill passa på att be folk som jag hjälper mer eller mindre om ursäkt för att jag är lite off men jag har fullt upp på min egna kammare, när energin och tiden kommer tillbaka (dvs efter dieten) så ska jag försöka hjälpa till mer. Jag läser dock det mesta.