Hammercurl sittande lutande
8,8kg x10
16 x10
16 x11 (PB? Inte så snygga)
13,5 x12
Superset med Hantelcurl isolation
8,8kg x4
8,8 x8
6 x10
Utpumpad
Magemaskin superset med annan magemaskin
fullmag x15
fullmag x14
fullmag x12
Andra maskinen
50kg x12
50 x8
40 x8
Axelmaskin
15kg x15
Crounches i maskin
10kg x12
12 x8
Sedan ltie rotatorz emellan, bra pass, var skoj också. Körde med fjällbrynt. Just nu är det stilla på bulken, har för många tentor så hinner knappt inte äta men på torsdag är jag igång som vanligt.
90kg kommer strax att tas i bänk och i mitten av sommaren ska 100kg gå, böjen skall ökas till 100kg också men jag skall kunna köra på 110 i böj om jag ska ta 100 i bänk. HEJ!
Bra pass, alla pass verkar gå bra nu Vikten är stilla, börjar bulka på torsdag igen när tentorna är över, sen blir det att åka hem till gävle och få hemlagad mat
Morgonvikt: 75kg, Gått ner lite för att bulken är inte igång just nu. Tycker det ser ut som jag inte gått upp ett skit i fett än, kollade midje måttet och det var på 80cm
Morgonvikt: 75kg, Gått ner lite för att bulken är inte igång just nu. Tycker det ser ut som jag inte gått upp ett skit i fett än, kollade midje måttet och det var på 80cm
Glykogendepåerna är det väl först som fylls innan fett börjar lagras. Hur mycket har du gått upp nu?
Glykogendepåerna är det väl först som fylls innan fett börjar lagras. Hur mycket har du gått upp nu?
Hmm jo kanske de, stått stilla nu på 75 ett tag och midjan var mycket större förut, får väl hoppas det har hänt en fett till muskel switch
Ca 4kg har jag gått upp.