KLEN RESPONS SA DU! Sen tolkade jag! Det brukar inte bli till någons fördel när jag tolkar
Vardå? Nu yrar du nog!
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Vart har Madamen varit som kommer hem och hit mitt i natten!? Answer me unga dam!
Joppat. jag skrev ju det innan jag stack iväg, att jag skulle käka halloumiost å sen joppa :P
Citat:
Ursprungligen postat av tntballe
Jag kan tyvärr inte lämna ut mina källor som lovar saker du ska göra. Jag kan tänka mig att bryta det efter massagen.
jag är skeptisk till din plan. Eller nej, jag är inte bara skeptisk. Jag är 100% säker att den kommer misslyckas å det grövsta due to det blir ingen massage. Synd va?
jag är skeptisk till din plan. Eller nej, jag är inte bara skeptisk. Jag är 100% säker att den kommer misslyckas å det grövsta due to det blir ingen massage. Synd va?
Jag ska ta ett snack med källan, sen kommer det bli livat det lovar jag dig
förbaskat blött och slabbigt ute idag med blötsnö och regn samtidigt. väl hemma tog det tjugo minuter i riktigt varm dusch innan jag kände mig som vanligt igen. blöta kläder plus blåst är en helt underbar kombination som man inte alls blir kall och förkyld av
förbaskat blött och slabbigt ute idag med blötsnö och regn samtidigt. väl hemma tog det tjugo minuter i riktigt varm dusch innan jag kände mig som vanligt igen. blöta kläder plus blåst är en helt underbar kombination som man inte alls blir kall och förkyld av
Områdets tidningsläsare tackar dig!
Jag kände att jag höll trafikrytmen på motorvägen idag trots att jag drog släpvagn efter bilen. Alla andra låg ju också i 70km/h.... snöslask FTL!