2008-11-10, 21:36
|
|
ollande medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
Nu funkade dom helt plötsligt!
Ser la kanon ut grappen! Håller med på axlarna/skuldrorna i bänken. Jag har börjat orka MYCKET mer sen jag fick ihop dom rejält.
BTW, va äre för gym? tränar du jämt där?
BLOGG
2008-11-10, 21:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Floddan
De är ju lite olika böjstilar. Jag böjer mycket sämre (mindre vikt) med stången sådär högt upp. Jag Tror att det är bra träning att köra med den högt upp men om man vill hantera mer vikt tror jag att de är bättre att ha den lite längre ner.
|
jepp ska absolut tänka mer på det nästa böjpass!
Citat:
Ursprungligen postat av Neco
Jag får instämma med den talaren om att du ser bred ut över rygg och axlar  Det är helt klart atletiska två meter... och som tidigare var ju ju imponerad över låren men upplever du dig som smal är det nog benen du ska lägga kraft på för att "dölja längden" (hmm? män ska vara långa....)
|
tusen tack och visst är det mer ben som gäller men kommer väl bli svårt nu med tanke på operationen men kör lite extra hårt på dom nu innan så kanske dom kommer tillbaka snabbare efter foten läkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ollas
Filmen funkar inte för mig? :S
|
om du inte kan se dom här så kan du gå in på youtube och söka på "chrisdefc" då kommer alla filmerna upp!
|
|
|
2008-11-10, 21:39
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ollas
Nu funkade dom helt plötsligt!
Ser la kanon ut grappen! Håller med på axlarna/skuldrorna i bänken. Jag har börjat orka MYCKET mer sen jag fick ihop dom rejält.
BTW, va äre för gym? tränar du jämt där?
|
faktum är att jag försöker dra ihop axlarna så mycket jag orkar men kan nog trycka upp bröstet mer men får absolut jobba mer på det.
nej inte mitt vanliga gym detta är en lokal som ägs privat av några vänner och dom kör bla brasiliansk brottning, boxning samt styrka och jag är där ibland och tränar boxning men tyckte det va smidigare att filma i en lokal där man fick va själv.
|
|
|
2008-11-10, 21:48
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2007
|
Kul med filmer! Ser ju ut att ha några kilo mer än 100 i bänken när det ser så där lätt ut på 97,5!
|
|
|
2008-11-10, 21:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC
men tyckte det va smidigare att filma i en lokal där man fick va själv.
|
Förstår det... ganska klokt också. Blir lite fundersam när jag ser folk med byxorna nere vid fotlederna (som för övrigt ser lika tarvligt ut som sex med sockarna på ) på offentliga gym...
Senast redigerad av Neco den 2008-11-10 klockan 22:00.
Anledning: angående alla bilder som folk postar på forumet
|
|
|
2008-11-10, 22:08
|
|
Herrmapa
Reg.datum: Oct 2006
|
va glad att du är lång! tjejerna gillar de och du kommer bli galet stor när du fyller ut mer
en kille på 160cm kan aldrig bli STOR, drogfritt.. även om han ser större ut på bild
|
|
2008-11-10, 22:15
|
|
ollande medlem
|
+1 på mapa.
We tall people need to love our bodies more !
BLOGG
2008-11-10, 23:57
|
|
Collecting stars
Reg.datum: May 2008
|
Bra filmer! Mitt sjukt otränade öga hittade inga brister...
Tycker allt att du börjar se stor ut, bred rygg!
Visst, det är svårt att inte se lång ut när man är över två meter, men när du väl kommer dit så är du stor som fan!
Ursprungligen postat av Kaggsmurfen
en joggare på elitnivå
|
|
|
|
2008-11-11, 00:11
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av mapa
va glad att du är lång! Tjejerna gillar de och du kommer bli galet stor när du fyller ut mer
en kille på 160cm kan aldrig bli stor, drogfritt.. även om han ser större ut på bild
|
+1
|
2008-11-11, 00:41
|
|
Registered User
|
tack för alla snälla kommentarer, är ju väldigt nöjd med att jag iaf väger15+kg mer nu än för 5-6år sen så har kommit en bra bit på väg. dessutom har jag ju gått upp 10 av dom kilona typ sista året så nu vet jag hur jag ska göra =)
men än ska vi inte sluta gå upp. och kan även tillägga att jag gillar min längd väldigt mycket, det enda jag inte gillar är att jag i vissa lägen ser så smal ut men det är mest något som hänger kvar från 75kilos tiden så det börjar släppa nu =)
|
|
|
2008-11-11, 00:44
|
|
Registered User
|
Längtar du till hundringen, Chris?
|
|
|
2008-11-11, 00:50
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av jocke12
Längtar du till hundringen, Chris? 
|
hehe, jepp. uppskattningsvis 8,5kg kvar men vet inte hur vikten kommer påverkas när jag ska gå med gips, för vill inte tappa massa muskler i benen och komplettera med flööt så kanske kommer gå ner några kilo till att börja med men ska ju ta överkroppsträningen på största allvar =)
men gips är ju bara 6-8veckor sen så blir det väl att ta det i ettapper och hoppas att jag kan bygga upp styrkan i foten skapligt, krävs ju inte så mycket styrka i foten för att träna styrketräning (har jag märkt nu, går ju hur bra som helst med 300 ibenpressen trots att ledbandet är av). men vill ju inte slita av det det första jag gör när gipset är av heller så får väl hitta den gyllene mellanvägen där.
|
|
|
2008-11-11, 15:24
|
|
Registered User
|
Sliten idag så stod och vägde mellan vila och träning men eftersom jag inte har nått planerat på hela dagen så drog jag ett pass och laddar för vila iaf imorgon och kanske torsdag åxå.
Marklyft 50/10 + 90/6 + 110/5 + 130/5 + 140/2 riktigt nöjd med två sista setten men tog rätt gött slut så gjorde inga mer set
Roddmaskin 60/8 + 70/8 + 80/6 + 80/6 tog bra, kontrollerat och tänkte mycket på att dra bak axlarna ordentligt
Chins 4 + 4 ner till helt raka armar och upp med hakan över stången.
Skulle kört bröst lätt idag men träningsvärken satt i från maxningen i förrgår
Magmaskin 10plattor/15 + 12plattor=fullt magasin/15 dåligt med energi och framförallt dålig uthållighet när det kommer till magträning så fick räcka med 2 set.
Nöjd med mark och rodd så ändå helt okej pass på lite drygt 55min. nu blir det mat, vila och tv-spel resten av denna dag. [täjk-kär]
|
|
|
2008-11-11, 15:45
|
|
Registered User
|
riktigt fina markar och roddar :=) diggade dina videos oxå om jag iunte sagt det innan!
|
|
|
2008-11-11, 15:57
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC
hehe, jepp. uppskattningsvis 8,5kg kvar men vet inte hur vikten kommer påverkas när jag ska gå med gips, för vill inte tappa massa muskler i benen och komplettera med flööt så kanske kommer gå ner några kilo till att börja med men ska ju ta överkroppsträningen på största allvar =)
men gips är ju bara 6-8veckor sen så blir det väl att ta det i ettapper och hoppas att jag kan bygga upp styrkan i foten skapligt, krävs ju inte så mycket styrka i foten för att träna styrketräning (har jag märkt nu, går ju hur bra som helst med 300 ibenpressen trots att ledbandet är av). men vill ju inte slita av det det första jag gör när gipset är av heller så får väl hitta den gyllene mellanvägen där.
|
Så farligt lång tid med gips är det ju ändå inte. Du får se till att äta ditt EAA, bara.  Upp i 100 innan eventuell sommardeff?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:35.
|

|